Rock Werchter 2016 - Geruchten

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Springsteen for sure no Pinkpop. He plays Den Haag 14/06

Dan denk ik dat we ook snel zullen weten of hij op RW of RW Classic staat. Als er zo al kaarten in de verkoop zijn voor een concert iets verderop moet je je eigen evenement toch ook onder de aandacht brengen..
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.133
1.159
The Pope wrote:
Springsteen for sure no Pinkpop. He plays Den Haag 14/06


Dan denk ik dat we ook snel zullen weten of hij op RW of RW Classic staat. Als er zo al kaarten in de verkoop zijn voor een concert iets verderop moet je je eigen evenement toch ook onder de aandacht brengen..

Inderdaad, benieuwd of Springsteen vandaag dan meerdere data vrijgeeft.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.949
510
Ik blijf de ontwikkelingen voor Werchter volgen, maar heb toch eieren voor mijn geld gekozen: deze jongen gaat het eens wat verder zoeken, gisteren kaarten voor NOS Alive besteld!

(niks met Werchter te maken, maar moet mijn enthousiasme ergens kwijt ;-))
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Benicassim voegt onder andere Massive Attack, Muse, Disclosure en Chemical Brothers toe. Bij Pohoda bleek het om The Prodigy te gaan.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Ik blijf de ontwikkelingen voor Werchter volgen, maar heb toch eieren voor mijn geld gekozen: deze jongen gaat het eens wat verder zoeken, gisteren kaarten voor NOS Alive besteld!

(niks met Werchter te maken, maar moet mijn enthousiasme ergens kwijt ;-))

Ik heb hier toch ook voor gekozen ze dit jaar :D zelfde enthousiasme denk ik ;)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
koenbah wrote:
The Pope wrote:
Springsteen for sure no Pinkpop. He plays Den Haag 14/06


Dan denk ik dat we ook snel zullen weten of hij op RW of RW Classic staat. Als er zo al kaarten in de verkoop zijn voor een concert iets verderop moet je je eigen evenement toch ook onder de aandacht brengen..


Inderdaad, benieuwd of Springsteen vandaag dan meerdere data vrijgeeft.

Ja, als Bruce Springsteen ofwel op Rock Werchter ofwel op TW Classics/Boutique staat dan zullen ze dat vandaag bekend moeten maken anders zullen zeker de Nederlanders al kaarten kopen voor Den Haag, en wellicht zullen er ook Belgen zijn die dat dan gaan doen.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Hoop dat snel duidelijk is of Bruce naar Werchter komt. Anders moet ik morgen kaarten kopen want The Boss wil ik niet missen. Hoop ook dat hij naar RW komt want dan kan ik tenminste gewoon in juni op vakantie :)
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Den Haag is een muziekstad met veel oude muziek liefhebbers die in hun eigen stad absoluut The Boss willen zien. Kortom ik verwacht dat het redelijk snel gaat. En Bruce is heel populair.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Dublin net 2x Croke Park uitverkocht binnen het uur, zo`n 70.000 per avond
Malieveld kon wel eens veel harder gaan dan iedereen denkt
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.568
569
Vorige keer in Goffertpark (2014) was het niet eens uitverkocht, toen begon verkoop geloof ik al in december.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Vorige keer in Goffertpark (2014) was het niet eens uitverkocht, toen begon verkoop geloof ik al in december.

Ik weet het, toen wilde ik eerst niet gaan,uiteindelijk 2 voor de prijs van 1 gekocht ;)
Demand lijkt nu veel hoger te zijn, met name in het buitenland dan
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Fun Lovin' Criminals en St. Germain op Brussels Summer Festival, dus mogen we denk ik wel afschrijven voor Werchter.
 

Je Moeder

Playlistbediener
4 jan 2016
31
5
Ik hoop voor morgen iets genre:
LCD Soundsystem
Iggy Pop
Flume
Damon Albarn + Syrian National Orchestra For Arabic Music
Kendrick Lamar
The National

Maar rekening houdende met de weg die rw lijkt te zijn opgeslagen vrees ik eerder iets in de trand van Bastille, Macklemore, Lost Frequencies, Zayn Malik, Stan Van Samang en DJ Ötzi plus The Sunshine Girls ft. Günther.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Vorige keer in Goffertpark (2014) was het niet eens uitverkocht, toen begon verkoop geloof ik al in december.

Klopt, was verre van uitverkocht zelfs.

Ben bang dat maandag Jan Smeets die oude Beatle aankondigt en de Schuer niet veel later ook. pffff dat zou echt een tegenvaller zijn :-(
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Zou Paul McCartney graag zien op Rock Werchter. Persoonlijk liever dan Springsteen.. Hoop verder op o.a. Biffy Clyro. Tool zou ook geweldig zijn. Maar ik weet niet of er nog zo'n verrassingen inzitten. Zou Guns N Roses ook nog een optie zijn?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
952
283
ik zie camo & crooked ook wel komen in de klub c nu dat ze op we are electric staan…??

Hoop het eigenlijk. Hoop toch op wat goeie Drum&Bass (niet sigma dus). Etherwood zou ook top zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken