Dat festivals zoiets tenenkrommend slechts als Years & Years nog willen boeken… Die gasten doen zelfs hun fans weglopen omdat ze zo verschrikkelijk zijn live. Ik hou van unieke stemmen en deze hoeven niet perse 100% ‘juist’ te zingen, zolang er maar wat kracht/karakter/toon inzit. Maar wat dat gastje van Y&Y doet is onaanvaardbaar. Zoiets moet je als festival boycotten, commercieel of niet. Er zijn genoeg andere, beter cashcows. Ik hoop dat ze geen al te hoge spot krijgen.
Ik verwacht eerlijk gezegd nog namen als Flume, Underworld of Massive Attack die Klub C zouden afsluiten, kansen worden wel geringer hm.. Geen kwaad woord over Parov Stelar, Paul Kalkbrenner of Jamie xx maar dat zijn vind ik niet echt namen die groot genoeg zijn om af te sluiten achja..
Nu dat RW voorspel-spel gedaan is (dacht ik?) zal ik binnekort is een schema'tje zetten van wat ik in gedachten had :-D
Misschien iets wat interessant had kunnen geweest zijn voor Werchter maar Pink Floyd geeft op 27/28 juli een concert in Tienen, die hadden ook wel is op werchter mogen staan.. Legendarisch had het wel geweest anders denk ik