Rock Werchter 2016 - Geruchten

Wat kunnen we vandaag verwachten om 16.00uur?
Ik vind dat tenecious D mooi voor red hot chili peppers kan! Ze kunnen trwns alleen de zaterdag of zondag.
Mischien nog nothing but thieves? Bastille? Deftones? Blues pills? De staat?

De Staat zou wel leuk zijn, ze zijn toch bezig met een soort doorbraak in Nederland. Kunnen ze het meteen internationaal gooien.

Ik hoop vandaag echt wel op The National, en reken toch wel wat op ofwel Tenacious D of Biffy Clyro als spot voor RHCP op zaterdag.

Als ze vandaag The National niet aankondigen, dan zie ik het niet meer gebeuren. Maar ik geef het wel nog een goede kans. Ik hoop in ieder geval op iets moois, die sub plek op zaterdag moet nog worden ingevuld.

Ze moeten ook nog pakweg James Bay, Tourist LeMc, Yeasayer, Woodie Smalls, Nothing But Thieves aankondigen. Stuk voor stuk namen waar ik niks mee aankan, maar wel inkoppertjes.

Minor Victories zou ook nog kunnen. Die staan op BKS en één van de leden van leden zit in Editors.

Puggy is bevestigd voor vrijdag 1 juli

Edit: ze zijn zelfs afsluiter van Klub C

Na de aankondiging van een reeks Europese tourdata, waaronder twee razendsnel uitverkochte shows in Brussel (op Les Nuits Botanique op 14 mei in het Koninklijk Circus en in de Ancienne Belgique op 15 mei), komt Puggy vandaag met nieuws over twee extra concerten in ons land! En ze zijn niet van de minste... de band sluit de KluB C van Rock Werchter af op vrijdag 1 juli, en zal later dit jaar ook Vorst Nationaal aandoen voor een zaalshow op 9 december.

Vandaag hoop ik op iets uit deze namen: The National, Grimes, Yeasayer, Moderat, Bloc Party, Santigold, Beach House, Junior Boys, Tenacious D, Father John Misty en M83.

Christine and the Queens staat ook op BKS, zou die mogelijk op herhaling komen?

Na de aankondiging van een reeks Europese tourdata, waaronder twee razendsnel uitverkochte shows in Brussel (op Les Nuits Botanique op 14 mei in het Koninklijk Circus en in de Ancienne Belgique op 15 mei), komt Puggy vandaag met nieuws over twee extra concerten in ons land! En ze zijn niet van de minste… de band sluit de KluB C van Rock Werchter af op vrijdag 1 juli, en zal later dit jaar ook Vorst Nationaal aandoen voor een zaalshow op 9 december.

Dat van die afsluiter zie ik niet echt gebeuren. Puggy is toch helemaal geen afsluiter van iets. KlubC opener, dat wel. Prima opvulmateriaal, dat wel.

Foofighter wrote:

Na de aankondiging van een reeks Europese tourdata, waaronder twee razendsnel uitverkochte shows in Brussel (op Les Nuits Botanique op 14 mei in het Koninklijk Circus en in de Ancienne Belgique op 15 mei), komt Puggy vandaag met nieuws over twee extra concerten in ons land! En ze zijn niet van de minste… de band sluit de KluB C van Rock Werchter af op vrijdag 1 juli, en zal later dit jaar ook Vorst Nationaal aandoen voor een zaalshow op 9 december.

Dat van die afsluiter zie ik niet echt gebeuren. Puggy is toch helemaal geen afsluiter van iets. KlubC opener, dat wel.

Inderdaad, Puggy als afsluiter van de Klub C zou op zen zachtst gezegd heeel vreemd zijn

Cypres Hill alvast niet op Werchter, spelen op 21 juni in de AB. Vind ik prima, is mijn ding niet :-) En ik hoop dat Puggy vooral NIET komt. Heb ik ook niets mee.

Edit: gezien Ticketmaster en Puggy het op Facebook zelf verkondigt, komen ze dus helaas wel. Bwuk. Langs de andere kant, weinig last van, zal wel samen vallen met Rammstein dan als ze effectief KlubC afsluiten :-)

Vandaag hoop ik op iets uit deze namen: The National, Grimes, Yeasayer, Moderat, Bloc Party, Santigold, Beach House, Junior Boys, Tenacious D, Father John Misty en M83.

Christine and the Queens staat ook op BKS, zou die mogelijk op herhaling komen?
Dat zouden nog eens leuke namen zijn ! Is de kans op M83 dan nog zo hoog, kan toch ook zijn dat die op PKP staat, niet?

Het weekend wordt - naar inmiddels goede traditie - met nieuwe namen voor Rock Werchter 2016 ingezet. We hebben deze week 10 bevestigingen genoteerd. Nieuw zijn: Goose, Puggy, The Strypes, Vintage Trouble, The Struts, Aurora, Ryan Bingham, Samm Henshaw, Blossoms en Mura Masa.

Goose op de mainstage voor de peppers???

MAIN STAGE
The Struts
Kensington
Band of Horses
Two Door Cinema Club
Goose
Red Hot Chili Peppers
Editors

Goose met daglicht op main stage?
Vintage Trouble fantastisch. Verder Ryan Bingham en The Struts wel leuk :D
Vooral kleinere opvul namen maar denk kwalitatief nog wel aardig hoor

Users who are viewing this thread