Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja had ik ook al gezien, enorm jammer wel. Vind het een beetje een vreemde keuze om dat zo te regelen, zeker voor een klein festival.
Maar achja is een luxeprobleem om te hebben, ga me zeker nog enorm amuseren.
Manic Street Preachers is een van de meest invloedrijke en iconische rockbands uit Wales. De band werd opgericht in Blackwood en heeft inmiddels 14 studioalbums uitgebracht en opgetreden op festivals als Glastonbury, T in the Park, V Festival en Reading & Leeds. Ze hebben elf NME Awards, acht Q...
Manic Street Preachers is een van de meest invloedrijke en iconische rockbands uit Wales. De band werd opgericht in Blackwood en heeft inmiddels 14 studioalbums uitgebracht en opgetreden op festivals als Glastonbury, T in the Park, V Festival en Reading & Leeds. Ze hebben elf NME Awards, acht Q...
Wou ze vorig jaar in Zottegem al gaan zien maar ben er toen niet geraakt, nu dus dan maar meteen een ticket gekocht.
Met Channel Zero, Psychonaut, High Vis en Militarie Gun voorlopig ook wel een leuke affiche.
Wou ze vorig jaar in Zottegem al gaan zien maar ben er toen niet geraakt, nu dus dan maar meteen een ticket gekocht.
Met Channel Zero, Psychonaut, High Vis en Militarie Gun voorlopig ook wel een leuke affiche.
Manics wel slechts 70 minuten. Dat valt mij tegen. Eigenlijk wacht ik al een hele tijd op weer een zaalshow van hen. Liefst zoals in 2014 en 2016, in de AB! Het is ook van dan geleden dat ze nog een zaal aandeden in België. Hopelijk een zaaltour na de zomer met het recentste album ...
Ook telkens die 10 minuten overlap (bij de Manics is dit met Psychonaut én met High Vis) stoort mij en zorgt ervoor dat ik toch nog niet overstag ga.
Kennelijk ben ik de enige die het programma van Rock Herk al een aantal jaren steeds verder achteruit vind gaan. Een band als Manic Street Preachers helpt dan ook niet echt vanwege slaapverwekkend saai op een enkele single na. Wat ik echter vooral jammer vind, is dat er steeds minder rammelende en/of gruizige gitaarbands worden geprogrammeerd, met (vooralsnog) dit jaar als dieptepunt.
Gisteren de band Modern Woman aan het werk gezien in het voorprogramma van Ezra Furman. De eigenzinnigheid en het avontuurlijke van die band (houd ze in de gaten!) mist echt nog bij RH.