DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

Electric Callboy is de eerste 'Very Special Guest' en opent het festival op de Utopia Stage. Da's zeker in Duitsland natuurlijk een grote vis. Knapt geboekt!

Zelf zou dit zo'n moment zijn om gebruik te maken van die stage 4 in Narnia. Daar gaat zo 'Unpeople' spelen. Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar dat zou direct mijn nieuwe favoriete band zijn.

is die mix zo slecht afgesteld of zou dat gewoon op stream zijn?
Bij die vorige twee bands stond het beter, dus ik denk dat het aan de mix van Knocked Loose ligt. Ik ben inmiddels gestopt met luisteren, want dat gepiep van die vocalist trok ik na een minuut of 10 niet meer.

Straks Weezer en later nog Biffy Clyro en BMTH. Daar heb ik wel zin in!

• Leuk
Waarderingen: won666 en Joslittel
Bij die vorige twee bands stond het beter, dus ik denk dat het aan de mix van Knocked Loose ligt. Ik ben inmiddels gestopt met luisteren, want dat gepiep van die vocalist trok ik na een minuut of 10 niet meer.

het geluid trekt af en toe weg, en die vocals staan idd veel te luid in de mix. de vocal is ondertussen wel al stiller, nog altijd te luid maar al beter maar het geluid valt wel nog af en toe weg.

trouwens ook heel vreemd dat poppy daar is maar dat ze niet komt mee zingen op suffocate.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Live verslag van RiP:

Nat begin maar aangename sfeer. De regen blijft wel wat roet in het eten gooien om de ambiance naar een hoger niveau te tillen. (Denk graspop 2024 dag 1)

Imminence ok.
Spiritbox sterk maar voelde wat te gerepeteerd aan, hopelijk op graspop meer interactie.

Straks bfmv, heaven shall burn, in flames & slipknot.

Live verslag van RiP:

Nat begin maar aangename sfeer. De regen blijft wel wat roet in het eten gooien om de ambiance naar een hoger niveau te tillen. (Denk graspop 2024 dag 1)

Imminence ok.
Spiritbox sterk maar voelde wat te gerepeteerd aan, hopelijk op graspop meer interactie.

Straks bfmv, heaven shall burn, in flames & slipknot.
Blijf vooral komen met de verslagen, leuk om te lezen :)

Vanwaar imminence ok? Is het niet zo je ding of was het optreden minder goed dan gehoopt?

Blijf vooral komen met de verslagen, leuk om te lezen :)

Vanwaar imminence ok? Is het niet zo je ding of was het optreden minder goed dan gehoopt?
Om zeer specifiek te zijn:

- De viool leek in de mix te vaak op het nummer geplakt.
- Te veel downtime tijdens de nummers om mij mee te krijgen

Voor de rest niks mis mee en sterke vocals, maar mij konden ze niet converten tot fan in die 30 min dat ik ze zag

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Loek123
Hier spelen die pas op zondag. Enkel knocked loose werd enkele dagen geleden al prijs gegeven.

Wie zijn naast Electric Callboy de andere 2 Very Special Guests ?
Knocked Loose was de eerste, maar die was al bekend. De tweede was 'Roy Bianco & Die Abbrunzati Boys'.... Een soort schlager muziek ofzo. Ik vond het vreselijk. Je zal er maar gestaan hebben.

Toen die band nog klein was (3 jaar geleden dus 🤣) heb ik eens als front steward gestaan op Antwerp Metal Fest en was dus verplicht heel de set van Knocked Loose aan te horen. Na 30 seconden had ik al zin om mijn beide oren af te snijden🤣

• Haha
Waarderingen: Loek123 en Jamel
Toen die band nog klein was (3 jaar geleden dus 🤣) heb ik eens als front steward gestaan op Antwerp Metal Fest en was dus verplicht heel de set van Knocked Loose aan te horen. Na 30 seconden had ik al zin om mijn beide oren af te snijden🤣
Echt klein waren die toen toch ook niet, hadden al wat goed ontvangen albums en stonden 3 jaar geleden ook als voorlaatste op the backyard stage van pukkelpop, net voor beartooth.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread