DE Rock am Ring / Rock im Park 2022 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik moest bij het nieuwe logo / 'naam op affiche' denken aan het geflopte Grune Holle alias Rock im Revier van de concurent paar jaar terug

1638798801575.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
RaR/RiP zijn aan wat leuke dingetjes begonnen.

waaronder een leuk stukje, met collega-forum/community Ringrocker uit Duitsland.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Voor de liefhebbers: vanaf vanmiddag zijn er ook weer diverse livestreams vanaf RaR te bekijken via de site.

Heb net nog eens naar het blokkenschema zitten kijken maar dit is veruit het zwakste affiche in jaren. Met Green Day en Muse twee weinig spannende headliners en de meeste boeiende acts clashen ook nog eens. Alleen de zondag is wel echt de moeite.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Voor de liefhebbers: vanaf vanmiddag zijn er ook weer diverse livestreams vanaf RaR te bekijken via de site.

Heb net nog eens naar het blokkenschema zitten kijken maar dit is veruit het zwakste affiche in jaren. Met Green Day en Muse twee weinig spannende headliners en de meeste boeiende acts clashen ook nog eens. Alleen de zondag is wel echt de moeite.
zat toevallig net ook voor de grap een clashfinder in te vullen van RaR en de line up valt wel tegen inderdaad.
op de vrijdag en zaterdag maar een paar must sees. en op de zondag zou ik constant 2 bands tegelijk willen zien.
hebben die echt maar 3 stages daar?

Het lukt me trouwens niet om de livestream te bekijken. Ik krijg een foutmelding dat ik niet in het juiste land ben? Hebben jullie dit ook?
Voorgaande edities kon ik probleemloos de livestream volgen.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
zat toevallig net ook voor de grap een clashfinder in te vullen van RaR en de line up valt wel tegen inderdaad.
op de vrijdag en zaterdag maar een paar must sees. en op de zondag zou ik constant 2 bands tegelijk willen zien.
hebben die echt maar 3 stages daar?

Het lukt me trouwens niet om de livestream te bekijken. Ik krijg een foutmelding dat ik niet in het juiste land ben? Hebben jullie dit ook?
Voorgaande edities kon ik probleemloos de livestream volgen.
Heb hetzelfde probleem
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Nou ja wat stom zeg. Keek er wel naaruit om weer wat beelden vanaf dat terrein te zijn. Jammer. Is toch een prima manier om je festival te promoten, rare regel.

En ze hebben inderdaad maar echt 3 podia daar. Festival is op meerdere manieren nog lekker old school.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Inderdaad, nu wel te zien.
Wat ziet die Brian van Placebo er plastic uit zeg, zijn stem is gelukkig nog wel goed.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Inderdaad, nu wel te zien.
Wat ziet die Brian van Placebo er plastic uit zeg, zijn stem is gelukkig nog wel goed.
Ja bizar! Schrok me kapot net. En dat gekke snorretje erbij.

Maar leuk om ff te zien weer. Groot feest bij Fever 333 maar er loopt inderdaad wel duidelijk een vocaal bandje mee..

Snap die programmering echt niet. Deze dag staat veel Duitse opvulling en dan Fever 333, Placebo, Deftones en Muse laten clashen met elkaar zodat je er maar max 2 van kunt zien. Ik zou daar bijzonder chagrijnig van geworden zijn
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Rock Am Ring lijkt de laatste jaren toch meer op de Duitsers gericht en veel minder internationaal.
Maar het begin van Deftones is wel erg lekker.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Zo... Je kan tot zes uur 's ochtends blijkbaar nooit douchen op RaR (waarschijnlijk vanaf een uur of tien) omdat ze genoeg drinkwater overdag willen hebben. Bijzonder.

Rock Am Ring lijkt de laatste jaren toch meer op de Duitsers gericht en veel minder internationaal.
Maar het begin van Deftones is wel erg lekker.
Dat zie je eigenlijk ook terug aan de communicatie die voorlopig in het Duits loopt. Zijn toch net Fransen...
 
Laatst bewerkt:

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Een stuk van de Deftones gezien, erg fijn om te luisteren.
Daarna naar Muse .... mwooaah.
De bekende nummers, op zich strak gespeeld maar niet echt spannend.
Snap dat Rock Werchter hen een keer heeft overgeslagen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Zo... Je kan tot zes uur 's ochtends blijkbaar nooit douchen op RaR (waarschijnlijk vanaf een uur of tien) omdat ze genoeg drinkwater overdag willen hebben. Bijzonder.


Dat zie je eigenlijk ook terug aan de communicatie die voorlopig in het Duits loopt. Zijn toch net Fransen..
Echt schandalig. Dit festival moet maar eens een keer een Nederlandse festival bekijken. Want kwa faciliteiten is RAR echt heel slecht. On-Duits zelfs
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Heb ook een stukje van muse gekeken gisteren. Fijn dat de livestream nu wel werkt.

Moet zeggen dat ze vandaag wel een fijne line up hebben. Ook grappig dat Myles en Tremonti direct achter elkaar spelen op dezelfde stage.

Heb alleen geen zin om shows te zien van bands die ik over 2 weken op graspop zie, dan is de verrassing er wel af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Zo. Heerlijk met een paar koude blikjes bier in mijn festival stoel in de Zweedse zon met de livestream. Lekker op mijn gemak Myles Kennedy en Tremonti bekeken en Shinedown volgt zo! Al 3 halve liters Fransiskaner en een Affligem verder. Het lijkt wel een festival ?

Wel takke weer deze middag daar
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Brian

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Vroeger vond ik RaR qua line-up een mooie combinatie tussen Werchter en GMM, nu is het echt minderwaardig.

Alles op de livestream wordt mooi in beeld gebracht, dat wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: EngineNr9

Gebruikers die dit onderwerp bekijken