DE Rock am Ring / Rock im Park 2017 - Nieuws en Geruchten

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
vorig jaar gecancelled door het noodweer en nu dit

wat Wessel zegt inderdaad
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Dit wens je natuurlijk de bezoekers van geen enkel evenement toe...

Ik ben wel benieuwd wat die dreiging precies inhoudt. Logisch gezien zou ik denken dat ze zo'n massaal festival niet volledig ontruimen voor iets als een anoniem telefoontje of een tweet. Maar vervolgens denk ik terug aan Jain in de Ancienne Belgique, waar toen een bezoeker iets meende te horen over een bom van een voorbijganger. Vals alarm uiteraard, maar wel de hele AB ontruimd.

Maar dit is uiteraard geen goed voorteken naar de toekomst toe. Manchester heeft ook al bewezen dat je aanslagen eveneens effectief kan uitvoeren buiten de veiligheidsperimeter, dus organisaties/veiligheidsdiensten gaan net iets voorzichtiger wezen.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Zuur dit!
Denk zelf dat ze een aanwijzing hadden dat er iets op het terrein lag verstopt, of dat iemand melding heeft gemaakt van een verdacht object of iets. Voor zover ik heb gehoord is niemand gearresteerd en is er ook geen klopjacht of iets in die richting gaande.
Hopelijk pluizen ze het terrein uit, vinden ze niets, en gaat het morgen gewoon weer door!

 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Zou Till Lindemann zijn bomgordel weer eens hebben laten slingeren..?? :p

[/IMG]
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Vandaag en morgen gaan ze gelukkig weer verder met het programma.
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Ik ben op dit moment bij rar. Wat wij hier hebben begrepen is dat er iemand die heeft meegewerkt aan de opbouw, familie zou zijn van iemand die momenteel vast zit ivm terrorisme. Er zijn twee personen aangehouden en ze hebben snachts het hele terrein gecheckt.

Gelukkig is alles vanaf gister weer doorgegaan, vorig jaar ook al eerder naar huis moeten gaan. Erg jammer van rammstein, maar de sfeer is weer echt geweldig iig!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken