4-dagen kaart al vanaf de eerste verkoop al binnen. Hotel op ca 20 minuten lopen doet me ook goed. Al was de vorige keer het hotel in Eindhoven en viel de treinreis ook altijd wel mee. Weet toch wel dat ik mij elk jaar ga vermaken met bekende en onbekende bands.
Wat ik in ieder geval zou willen zien, is helaas niet realistisch gezien er teveel overlap gaat zijn en rust zo af en toe ook belangrijk is:
Donderdag: Great Falls, Featooth, Kylesa, Oranssi Pazuzu, The Body & Dis Fig, Curses
Vrijdag: The Body, New Age Doom ft Tuvaband, Envy, Warrington Runcorn New Town Devolpment, Gnod Drop Out With White Hills, Cave In, Throwing Bricks & Ontaard
Zaterdag: OXN, Coilguns, Chat Pile, Blind Girls, P99 en Uniform
Zondag: Big/Brave, Insect Ark, Vuur & Zijde, Pothamus en Haunted Plasma
En daar komen nog veel dingen bij die altijd welkom zijn om even te kijken
Wat ik in ieder geval zou willen zien, is helaas niet realistisch gezien er teveel overlap gaat zijn en rust zo af en toe ook belangrijk is:
Donderdag: Great Falls, Featooth, Kylesa, Oranssi Pazuzu, The Body & Dis Fig, Curses
Vrijdag: The Body, New Age Doom ft Tuvaband, Envy, Warrington Runcorn New Town Devolpment, Gnod Drop Out With White Hills, Cave In, Throwing Bricks & Ontaard
Zaterdag: OXN, Coilguns, Chat Pile, Blind Girls, P99 en Uniform
Zondag: Big/Brave, Insect Ark, Vuur & Zijde, Pothamus en Haunted Plasma
En daar komen nog veel dingen bij die altijd welkom zijn om even te kijken
Laatst bewerkt: