Record Store Day '16

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Gaan er mensen nog iets halen? Ik vond dat er niet bijster veel interessants tussen zat. Al een paar jaar dat het meer een reissue-fest is dan dat er iets uitkomt wat ik echt wil. Ik ga waarschijnlijk voor het debuut van Jay Reatard, als 't niet te duur is.

(Oh, en ik pak even een gratis optreden van Roald van Oosten mee)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik ga Eefje De Visser kijken en naar Goose (die LP + concert voor ca. 20 euro.. daarvoor kun je niet sukkelen ofwel? :p) Allemaal in Gent (vooruit) dus geen idee naar waar jij gaat maar afin
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Heb wel twee CD's gekocht gisteren (Brian Eno's Music for Airports en Talk Talk's Spirit of Eden), maar dat had eigenlijk niet zo veel met Record Store Day te maken verder. Iemand anders nog wat tofs gedaan of gekocht?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik heb Blood Visions van Jay Reatard gekocht, dat is wel een mooie. Zaten ook nog een paar demo's bij op een aparte single. Een prima deel voor onder de 20 euro. Heb verder Roald van Oosten gezien; dat was wel aardig. Verder deed het me niet zo heel veel eigenlijk. :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Niet meteen een algemeen topic gevonden maar toch ff de vraag stellen of er wat mensen wat leuks gaan halen op RSD en of ze ook wat optredens gaan checken (als die er zijn). Ik ga zoals de afgelopen jaren weer even naar Gent om wat bandjes te checken en tussen de LPs te neuzen en hopelijk met wat leuke plaatjes naar huis te keren :p
Nog mensen?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Niet meteen een algemeen topic gevonden maar toch ff de vraag stellen of er wat mensen wat leuks gaan halen op RSD en of ze ook wat optredens gaan checken (als die er zijn). Ik ga zoals de afgelopen jaren weer even naar Gent om wat bandjes te checken en tussen de LPs te neuzen en hopelijk met wat leuke plaatjes naar huis te keren :p
Nog mensen?

Ik ga vanmiddag even. De RSD-releases van Swans en Eno/Shields even in de gaten houden, maar ook geen ramp als ze er niet meer zijn.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Niet meteen een algemeen topic gevonden maar toch ff de vraag stellen of er wat mensen wat leuks gaan halen op RSD en of ze ook wat optredens gaan checken (als die er zijn). Ik ga zoals de afgelopen jaren weer even naar Gent om wat bandjes te checken en tussen de LPs te neuzen en hopelijk met wat leuke plaatjes naar huis te keren :p
Nog mensen?

Vandaag even naar Velvet (Johan) en Concerto (The Mysterons) geweest hier in Amsterdam. M'n maten hebben nog wel wat gekocht maar voor mij zat er geen wow plaat meer tussen (Boxer live had ik wel leuk gevonden). Leuk dagje hoor maar met dit weer zaten we snel op een terrasje.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
563
162
In Utrecht net even bij Plato geweest en weg gegaan met meliora van ghost en blood sugar sex Magic van rhcp voor samen 30 eu, niet verkeerd. Ook nog even wezen kijken bij tusky die in het pand tegenover Plato speelde. Toffe band en lekker intiem.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vandaag eindelijk Awaken, My Love! gekocht want die bleef maar op de lange baan geschoven worden haha. Daarnaast ook heel blij toen ik de nieuwe van Tyler, The Creator weten te pakken kreeg! Er waren wel een aantal releases waar ik naar uitkeek maar veel interessants was er niet echt meer over, dusja. Is op zich niet zo erg, meestal kom ik daar gewoon voor de combo plaatjes checken in de rekken en bandjes zien. Over dat tweede nu; ook een aantal korte optredens gezien in het café van de Vooruit. Portland was best leuk om is te zien en die cover van alt-J mag er eigenlijk best wel wezen vind ik, daarna stevig gerockt met Fire Down Below, een café vol voor Absynthe Minded en uiteindelijk afgesloten met een van m'n favoriete nieuwe groepjes van het moment, Shht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken