Rammstein

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wat muziek betreft is het 1 pot nat. Dus ik verwacht geen veranderingen m.b.t. de setlist.
Begrijp overigens niet dat ze vast hebben gehouden aan dit concept.
Er was tijdens de vorige tour al veel kritiek op de dames. Hun pianospel vervliegt in zijn geheel met zoveel publiek. Zeker met het 'geweldige' Nederlanse 'bla bla bla' publiek (Dutch Disease).
Rammstein staat bekend om hun slechte voorprogramma's.
Alleen Apocalyptica tijdens de 'Reise Reise Tour 2005' was geweldig
Peaches was echt Zum kotzen en Combichrist vond ik ook meuk maar idd voorprogramma's van Rammstein zijn berucht
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Zag je die vlammen bij Hetfield en co. Beter goed jatten dan slecht verzinnen

Ik was zelf op Pinkpop, maar Bruce Dickinson schijnt ook met een vlammenwerper(tje) rond te hebben gelopen op Graspop.
Metallica vond ik wat dat betreft teleurstellend. De echte pyrobommen (zoals landmine in 'One') laten ze de laatste jaren ook achterwege.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Heb wel schrik, heb 4 tickets en 1 ticket via ticketswap aangekocht in 2020. Heb nu wel de vrees dat die ticketswap kaart van 2020. Vooral die ticketswap kaart baart me zorgen. Beste remedie is maken dat ik er vroeg ben zeker? Of kan ik ergens anders extra zekerheden krijgen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Heb wel schrik, heb 4 tickets en 1 ticket via ticketswap aangekocht in 2020. Heb nu wel de vrees dat die ticketswap kaart van 2020. Vooral die ticketswap kaart baart me zorgen. Beste remedie is maken dat ik er vroeg ben zeker? Of kan ik ergens anders extra zekerheden krijgen?
Zou inderdaad maar heel vroeg komen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Heb wel schrik, heb 4 tickets en 1 ticket via ticketswap aangekocht in 2020. Heb nu wel de vrees dat die ticketswap kaart van 2020. Vooral die ticketswap kaart baart me zorgen. Beste remedie is maken dat ik er vroeg ben zeker? Of kan ik ergens anders extra zekerheden krijgen?
Vroeg komen met ticketswap is altijd verstandig. om je een beetje moed in te praten, tot nu toe is het met al mijn ticketswap kaarten gekocht in 2020/21 goed gegaan met evenementen in 2022. Ook de uitverkochte.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vroeg komen met ticketswap is altijd verstandig. om je een beetje moed in te praten, tot nu toe is het met al mijn ticketswap kaarten gekocht in 2020/21 goed gegaan met evenementen in 2022. Ook de uitverkochte.
Ik ook. Nog nooit probleem meegehad bij Pinkpop, Sting en Prince
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik ook nooit problemen gehad.
Voor aankoop zo goed mogelijk proberen te checken of het veilig is en meer kan je dan ook niet doen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ik zie trouwens dat ik helemaal niet thuis ga komen met het OV, zoals de dienstregeling nu is. Godsamme. Waarom kan daar gewoon geen regelmaat in zitten? Peppers lukte het makkelijk.
 
Laatst bewerkt:

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ook nooit problemen gehad.
Voor aankoop zo goed mogelijk proberen te checken of het veilig is en meer kan je dan ook niet doen
Meestal als je er 1 hebt die er al meerdere verkocht heeft en dus niet van Swap is gekickt en een oud fb account heeft met vrienden en normale tags zou ik me geen zorgen maken. Viagogo en andere scammers daar blijf ik bij uit de buurt. Bij Rammstein kun je ook via de doorverkoopsite bij Eventim kopen. Kaarten die daarop gezet worden ongeldig gemaakt en dan krijg je een nieuwe.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Meestal als je er 1 hebt die er al meerdere verkocht heeft en dus niet van Swap is gekickt en een oud fb account heeft met vrienden en normale tags zou ik me geen zorgen maken. Viagogo en andere scammers daar blijf ik bij uit de buurt. Bij Rammstein kun je ook via de doorverkoopsite bij Eventim kopen. Kaarten die daarop gezet worden ongeldig gemaakt en dan krijg je een nieuwe.
Hoe kan je dat controleren?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En als er voor en achternaam staat dan check ik die ook. Maar 3 groene vinkjes is goed
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken