Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klote! Denk dat als ik voor mezelf spreek dat ik nu achteraf dan wel blij ben om geen kaartje te hebben. Zou ik echt vervelend hebben gevonden. Mocht het niet doorgaan: Anna von Hauswolff speelt de vijfde aan de andere kant van de Öresundbrug (in Malmö dus). De vierde trouwens ook in Kopenhagen, rare keuze zo dicht bij elkaar. Maar goed, lijkt me een redelijk alternatief om je trip niet volledig in de soep te laten lopen!
Klote! Denk dat als ik voor mezelf spreek dat ik nu achteraf dan wel blij ben om geen kaartje te hebben. Zou ik echt vervelend hebben gevonden. Mocht het niet doorgaan: Anna von Hauswolff speelt de vijfde aan de andere kant van de Öresundbrug (in Malmö dus). De vierde trouwens ook in Kopenhagen, rare keuze zo dicht bij elkaar. Maar goed, lijkt me een redelijk alternatief om je trip niet volledig in de soep te laten lopen!
Misschien gaan ze inderdaad de andere 2 ook nog verzetten. Als het niet goed evolueert zullen ze geen risico nemen voor Berlijn.
De stage zal al opgezet zijn dus ze zullen de andere 2 nog willen proberen
Bij het Instagram bericht staat wel Extreme throat infection en dat gekoppeld met zijn leeftijd doet mij eigenlijk wel vrezen voor de rest van de shows.
Om te eindigen op een positieve noot: in hetzelfde bericht laten ze ook blijken hoe leuk ze het vinden om weer samen op te treden dus denk niet dat dit de laatste shows worden.
Bij het Instagram bericht staat wel Extreme throat infection en dat gekoppeld met zijn leeftijd doet mij eigenlijk wel vrezen voor de rest van de shows.
Ook wel een beetje voor de Duitsland run hoor, kan ook komen doordat ik daar tickets voor heb.
Heb zelf wel eens een flinke keelontsteking gehad en daar was ik niet met een week van hersteld. Tegelijkertijd zal Thom wel wat betere zorg krijgen dan ik destijds
Ook wel een beetje voor de Duitsland run hoor, kan ook komen doordat ik daar tickets voor heb.
Heb zelf wel eens een flinke keelontsteking gehad en daar was ik niet met een week van hersteld. Tegelijkertijd zal Thom wel wat betere zorg krijgen dan ik destijds
Ze zullen de situatie zelf wel beter kunnen overzien dan wij natuurlijk. Thom was blijkbaar al niet best tijdens de laatste show in Londen, dus vorige week donderdag. We zijn inmiddels al 5 dagen verder. De eerste show in Berlijn zal dan alweer 11 dagen later zijn. Het feit dat ze die Kopenhagen shows al meteen na de Berlijn shows inplannen, zegt ook wel wat over hun verwachting.
Nu, voor nu donderdag en vrijdag in Kopenhagen weet ik het zo niet inderdaad. Kan me wel voorstellen dat ze het zekere voor het onzekere wel willen nemen...