Radiohead en aanverwante projecten

Moet zeggen dat het hele pre-registreren om een kans te maken op een kaartje, al een aardige filter is op wie er een kaartje kan bemachtigen. Iemand die maar een halve fan is gaat echt niet zo veel moeite doen én 100 euro neerleggen voor het zien van een band.

Ben ook vooral blij dat ze niet meegaan in die dynamic ticketprijzen rotzooi en dat de prijs per ticket, hoewel nog duur, niet de astronomische bedragen zijn die je bij andere bands van die grootorde wel ziet.

Vind om en bij de 100 euro voor een ticket wel het randje.
Beetje off topic, maar tegelijk de perfect aanleiding om deze video eens te delen hier op het forum. Niet de boodschap die mensen willen horen waarschijnlijk, maar ik vond dit toch wel een sterk pleidooi waarom dynamic pricing eigenlijk wel noodzakelijk is, in dit soort situaties. Speelt ticketmaster niet dynamisch in op de vraag/aanbod verhouding, dan doen de scalpers het wel, en gaan die er met de winst vandoor.

Ter info, Oasis heeft gebruik gemaakt van het "loyal fan" principe voor hun verkoop indien je voor datum xx/xx geregistreerd was op hun mailing list :)
Radiohead heeft bij alle vorige verkopen ook altijd een presale gedaan via waste.
Dus, yes spijtig dat ze het niet opnieuw doen of het Oasis principe niet toepassen.
en dit ingewikkelde systeem dat ze nu bij RH doen is dan niet goed genoeg.
dit schrikt sowieso al mensen af, om over de prijs nog maar te zwijgen :)

en mailinglist is niet feilloos. zeker niet bij een Oasis dat 16 jaar stil lag. ik ben een heavy fan en ik zat niet meer op de mailinglist en dus ook geen code gekregen. en de verhouding codes en general sale was zo ook best ok.

en als ik lees dat ze hier ook voor x percent codes gaan uitsturen zal dat ook best meevallen in de zin van. iedereen heeft een kans.
geen 100% kans maar wel een kans.

nuja ik zeg ook niet dat er geen percentage mag allocated zijn voor presales maar krijg vooral uitspraken van de echte loyal fan.

een nieuwe fan kan ook een echte loyal fan zijn. maar die kunnen dat nooit gelijktrekken als we blijven kijken naar bepaalde criteria

Ik denk dat Radiohead haar best heeft gedaan en dat is genoeg wat mij betreft. Ook al is het technisch allemaal niet lekker uitgepakt. Kon ook niet anders, is gewoon ongehoord hoeveel vraag er is en heel moeilijk op te anticiperen bij het bouwen van een (ga ik vanuit) custom oplossing.

Ik denk dat Radiohead haar best heeft gedaan en dat is genoeg wat mij betreft. Ook al is het technisch allemaal niet lekker uitgepakt. Kon ook niet anders, is gewoon ongehoord hoeveel vraag er is en heel moeilijk op te anticiperen bij het bouwen van een (ga ik vanuit) custom oplossing.
Wat mij betreft mogen ze nog wat meer hun best doen door hun tour uit te breiden, bijvoorbeeld naar festivals 😉

• Leuk
Waarderingen: Cel en Timmetje
Wat een rare tekst dit zeg bij de verdere informatie. En die doorgestreepte choke staat er ook echt.

RADIOHEAD FAST TRACK STATUS**Does not include Fast Track StatusWelcome to Radiohead's Fast Track Status, which does not include fast track status, or in fact any kind of status at all. What were you expecting when you signed up for Fast Track Status with Radiohead? Of course it doesn't include fast track status.

There is no Business Lounge either.However, because you have signed up for Fast Track Status (which does not include fast track status) you will be eligible for one of the very best located seats close to the stage, as well as a complementary receptacle of Very Exclusive Items designed by Stanley Donwood & Doktor Tchock, with their customary attention to irrelevance.

We hope that you choke enjoy the show.Package price incl. fee: kr. 2.190,-

Colin bevestigt dat hij ook volgend jaar meetourt met Nick Cave. Tot februari tenminste, maar als Nick ook zomerplannen heeft (en dat ziet er wel zo naar uit), dan kunnen we RH voor de volgende zomer misschien wel op onze buik schrijven...

eib295leq3of1.jpeg

• Thinking
Waarderingen: JP5
Geen kans dat hij dan met RH meegaat ipv met Cave?
Maar dan mist Cave een bassist.

Nu, het is allemaal maar speculatie hoor. Misschien zijn dit de laatste shows van zijn tour, los van die ene 'massive Bad Seeds Brighton show' die hij zelf half aankondigde. Maar ik veronderstel van niet.

Is Greenwood niet vervangbaar voor Cave? Want zou echt zonde zijn als dit het is wat RH betreft voor de komende tijd.
Geen idee. Veel hangt af van de gezondheid van Martyn Casey. Maar Colin speelt wel graag met Cave, zoveel is duidelijk.

Is Greenwood niet vervangbaar voor Cave? Want zou echt zonde zijn als dit het is wat RH betreft voor de komende tijd.
Denk dat hij essentiëler is voor Radiohead dan voor Cave. Dus wil zelf nog niet zo ver gaan als de conclusies van Matt

En morgen d-day mensen!

Users who are viewing this thread