Radiohead en aanverwante projecten

Stonden ze wel in 1995 maar oké, lang geleden. Als ze volgend jaar weer touren kan het natuurlijk ook combi zijn van festivals en zaalconcerten.
Nu we dit jaar worden 'overgeslagen' verwacht ik dat het volgend jaar in de zomer alsnog meerdere Ziggo's gaat worden. Qua festivals is er inderdaad geen match meer, en het is volgens mij nog nooit gebeurd dat een Thom Yorke band/project Nederland volledig heeft overgeslagen.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Tja, mega grote vis natuurlijk. Mojo wil die waarschijnlijk maar wat graag op één van hun festivals hebben. Nu Pinkpop de laatste jaren wat slechter loopt en constant de verwijten krijgt dat ze niet meer rekening houden met de oude rockers, zou het neerzetten van Radiohead een groot omslagpunt kunnen zijn. Maar we gaan het zien.

Ik denk serieus dat de kans groter is dat Dries Roelvink op Pinkpop staat
Precies.

Een eendaags festival, zo iets als Rockin' Park ontbreekt een beetje in NL he? Misschien kom je dan uit in Groningen oid.

Precies.

Een eendaags festival, zo iets als Rockin' Park ontbreekt een beetje in NL he? Misschien kom je dan uit in Groningen oid.
Spoorpark festival in Tilburg? Massive Attack stond er 2 jaar terug. Niet eens zo gek eigenlijk. Maar weet niet precies wat de capaciteit is.

Pinkpop is het enige festival waar de band past -en dan bedoel ik puur qua capaciteit- natuurlijk. In NL waren dat ook gewoon 4 Ziggo's geweest. Geen idee waar dit heen gaat nu.

Benieuwd naar / bang voor de prijzen.

Bij mij is die website nu redelijk aan het flippen als ik Schedule wil openen. Aankondiging imminent?

Deze nacht met wat extra accounts nog wat aankopen gedaan op waste om hopelijk extra "loyal fan accounts" te krijgen zoals met de oasis presale :D

Bij mij is die website nu redelijk aan het flippen als ik Schedule wil openen. Aankondiging imminent?
ze hebben de publieke access tot hun S3 bucket volledig dichtgezet om de gelekte pagina niet meer zichtbaar te maken.
Maar nu is alles van waste +- geblokkeerd.
Kleur van radiohead.com ook gewijzigd naar oude kleur

Pinkpop is het enige festival waar de band past -en dan bedoel ik puur qua capaciteit- natuurlijk. In NL waren dat ook gewoon 4 Ziggo's geweest. Geen idee waar dit heen gaat nu.

Benieuwd naar / bang voor de prijzen.
Zou voor mij de minste van alle opties zijn; op Pinkpop met een ongeïnteresseerd publiek... Dan liever een show in het buitenland gecombineerd met een stadsbezoek. Ik hou zelf nu London en Kopenhagen vooral in de gaten.

Tof dat ze weer gaan touren! Ben zelf geen meeega fan, dus zo'n buitenlandse trip is het voor mij niet waard. Hopen op festivalshows dus 🙂

Spoorpark festival in Tilburg? Massive Attack stond er 2 jaar terug. Niet eens zo gek eigenlijk. Maar weet niet precies wat de capaciteit is.
Zou ook nog kunnen, maar gevoelsmatig veel te klein. Vind Groningen logischer, waar zo'n 60k bezoekers kunnen worden neergezet. Dus pinkpop qua capaciteit is niet het enige, @mattman :-)

• Leuk
Waarderingen: mattman
Als ik de insiders op de forums mag geloven moet je je in de vvk registreren.
1 persoon, max 4 kaarten per datum.
Dus registreren voor bv 2 keer Londen op dezelfde naam (gekoppeld aan je creditcard) is niet mogelijk. Maar ik kan er naast zitten hoor..

Users who are viewing this thread