Radiohead en aanverwante projecten

Dit wordt vooral een heel erg taai gesprek met de vriendin. Omdat het zo kortdag is, zitten mijn november en december al heel erg vol. Ook budget gewijs.

Ik heb dat gesprek al gehad met mn vriendin en wil mee naar Kopenhagen! Mocht het lukken met de ticketverkoop. Ik heb daar voor het buitenland echt geen kaas van gegeten.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman
Dat wordt direct na mijn maand in Azië nog even een tripje Kopenhagen of Berlijn eraan vast plakken. Maar de berichten van enkele forumleden dat er mogelijk ook een festivaltour aan zit te komen schept wel hoop.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dat wordt direct na mijn maand in Azië nog even een tripje Kopenhagen of Berlijn eraan vast plakken. Maar de berichten van enkele forumleden dat er mogelijk ook een festivaltour aan zit te komen schept wel hoop.
de festival tour zal het worden en dan hopelijk BE of NL

Ja die festivaltour weerhoudt mij nog een klein beetje om écht met geld te smijten voor een lang weekend incl ticket etc etc. Aan de andere kant zie ik niet echt een festival in NL waar ze zouden kunnen staan tbh.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ha, dit wordt zo nog een Festileaks meeting in Kopenhagen joh!

Ik heb de sleutel gevonden om de misses enthousiast te krijgen voor concerten, ga naar een leuke stad! Inmiddels ook de knoop doorgehakt dat we willen gaan voor vrijdag 5 december in Kopenhagen. Dus @Timmetje en @wenteldave als jullie mee willen helpen voor de tickets, heel graag!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en wenteldave
Krijg buikpijn bij het idee dat ik ze niet zou zien deze tour... Maar holy shit, gaat een duur geintje worden om ervoor te reizen en ook de tickets gaan niet goedkoop zijn, ben ik bang.

Misschien kan ik London combineren met een business trip en hoef ik reis en verblijf niet te betalen. Maar dat wordt even door het stof bij mijn manager haha.

• Leuk
Waarderingen: Brian en Joslittel
Ja die festivaltour weerhoudt mij nog een klein beetje om écht met geld te smijten voor een lang weekend incl ticket etc etc. Aan de andere kant zie ik niet echt een festival in NL waar ze zouden kunnen staan tbh.
Moet dan haast wel Pinkpop worden... Mijndroom zou natuurlijk op Lowlands zijn, maar kan me dat zo moeilijk voorstellen.

Als alle shows tegelijkertijd in de verkoop gaan, ga ik me focussen op de donderdag en/of vrijdag in Berlijn. Alternatief zou de eerste twee shows in Londen zijn, allebei prima met de trein te doen gelukkig.

Moet dan haast wel Pinkpop worden... Mijndroom zou natuurlijk op Lowlands zijn, maar kan me dat zo moeilijk voorstellen.
Stonden ze wel in 1995 maar oké, lang geleden. Als ze volgend jaar weer touren kan het natuurlijk ook combi zijn van festivals en zaalconcerten.

Ik hoop met je mee. Het zou wel behoorlijk ironisch zijn als ze precies het eerste jaar na vertrek EvE op Lowlands zouden eindigen, zeg.

Users who are viewing this thread