Radiohead en aanverwante projecten

Dan is er al met al niet zo zeker veel veranderd aan het eerdere schema en lijkt het onderstaand te gaan worden. Amsterdam past hier alleen nog met een AFAS in, wat ze niet gaan doen, lijkt me. Dus voortaan geen hints van mij meer ;) Koop uw trein- en vliegtickets!

November
4, 5, 7 & 8 – Madrid
14, 15, 17 & 18 – Bologna
21, 22, 24 & 25 – London

December
1, 2, 4 & 5 – Copenhagen
8, 9, 11 & 12 – Berlin

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en BatMutsje
Hier wordt het een poging voor Madrid (eerste show of zaterdag), Bologna weekend, Kopenhagen vrijdag en eventueel dagje Berlijn nog

Ik ga al blij zijn als ik tickets te pakken krijg voor 1 van deze 20 shows.

Heb wel een paar voorkeursdagen en -steden, maar wordt spannend of dit gaat lukken inderdaad.
Nog wel opvallend dat er bijna een week zit tussen Madrid en Bologna. En aan London kunnen extra data worden toegevoegd?

Voor volgend jaar gaat er in ieder geval een gerucht dat ze op Primavera staan.

Londen is hier sowieso het hoofddoel, al zijn Madrid en Berlijn ook heel interessante opties.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Heel mooi dit! Ik denk dat wij een poging gaan doen voor de vrijdagavond in Kopenhagen. Vrij nemen lukt die week niet echt. Dan donderdag die kant op en uiterlijk zondag weer terug.

En mooi dat gerucht van Primavera! Mochten die plannen komende zomer echt doorgaan dan ga ik ze mogelijk zelfs twee keer zien :)

• Leuk
Waarderingen: PJ en wenteldave
Ik ga eens even overleggen met de liefhebbers in mijn cirkel welke stad we dan gaan proberen. Ik vermoed Berlijn vrijdagavond.

Hier gaan we voor Londen, liefst op zaterdag. Zelf 45 jaar en opgegroeid met OK Computer, dochterlief 14 jaar en de microbe te pakken via de papa. Beide nog nooit de kans gehad om Radiohead te zien.
Alle hulp is dus welkom

Ik denk dat donderdag/vrijdag Berlijn mijn focus gaat zijn, plak ik er meteen een weekendje aan vast

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread