Radiohead en aanverwante projecten

Overigens: die live versies van HTTT zijn een mooi opwarwertje zeg. There, There... :love:
Ja, die live plaat klinkt erg goed ja. Loepzuiver en vol energie. Die versie van We Suck Young Blood (nochtans verre van mijn favoriete nummer van ze) is geeft me rillingen met dat spookachtige geklap.

Komt puur omdat ik laatste keer voor het Sportpaleis in de verkoop naast tickets greep. Lang geleden.

Verwacht je maar aan reguliere plekken van rond de 100 euro ja.
Daar was ik toen wel bij. Ik hoop dat ze weer komen al staat België niet in de lijst al moet je je afvragen in hoeverre deze compleet is. Tickets vanaf 100 Euro is vandaag de dag heel normaal helaas....

2x Ziggo is binnen no-time weg verwacht ik hoor. Ik ga pas een beetje gerust tickets bestellen als er 3x Ziggo shows worden aangekondigd.
Ik denk het niet. Die eerste wel, die tweede gaat wel even duren. Zeker met die vermoedelijke gigaprijzen.

Ik denk het niet. Die eerste wel, die tweede gaat wel even duren. Zeker met die vermoedelijke gigaprijzen.
Die tickets gaan volgens mij in een zucht weg zijn. We leven in een totaal andere (concert)wereld dan in '16, waardoor de twee Afassen van destijds totaal geen goede maatstaf meer zijn. Verder kan een groot deel van de fanbase de tickets van 100+ makkelijk betalen, en gaat dit de eerste kans worden voor tieners en twintigers om Radiohead te zien. Het zal niet de hype hebben van Oasis (ze zijn immers minder lang weggeweest en vaker in Nederland gespeeld), maar ik denk dat ze in dit topic door een aantal users sterk worden onderschat.

Die tickets gaan volgens mij in een zucht weg zijn. We leven in een totaal andere (concert)wereld dan in '16, waardoor de twee Afassen van destijds totaal geen goede maatstaf meer zijn.
En die waren toch ook gelijk uitverkocht? Of herinner ik me dat niet goed?

• Leuk
Waarderingen: Cel
Is ook mijn herinnering, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Nee ik ook niet, het was mij toen in ieder geval wel gelukt om een kaartje te kopen.

Meen me ook te herinneren dat de Radiohead-dag op BKS 2017 direct was uitverkocht, wat verder nooit gebeurt op dat festival.

Oh man, hoop toch echt niet dat ze echt in november komen. Ik ben nog nooit in mijn leven buiten de zomervakantie weg geweest en nu voor de eerste keer in november precies een maand weg..

Dan wordt t kijken naar een ticket voor Kopenhagen, wel een duur grapje.

Die live versies van HTTT zijn overigens schitterend. Een nummer als Sit Down. Stand Up is op deze versie ook echt schitterend.

Pinkpop zou wel een mismatch zijn met vrijwel alles wat daar verder de laatste jaren op het programma stond, maar wie weet. DTRH zou dan misschien het beste passen van deze opties (maar als er daadwerkelijk al twee keer Ziggo komt, kan het ook voor de Benelux alleen Werchter of Werchter Classics ofzo zijn?)

Pinkpop dan zeker? Lowlands/BKS/DTRH lijken me allemaal te klein voor ze.
DTRH en BKS lijken me inderdaad met zekerheid te klein. Lowlands zou dit toch wel voor elkaar moeten kunnen krijgen? Niet dat ik denk dat het daadwerkelijk gaat gebeuren, maar te klein?

Pinkpop zou wel een mismatch zijn met vrijwel alles wat daar verder de laatste jaren op het programma stond, maar wie weet. DTRH zou dan misschien het beste passen van deze opties (maar als er daadwerkelijk al twee keer Ziggo komt, kan het ook voor de Benelux alleen Werchter of Werchter Classics ofzo zijn?)
Radiohead is het beste wat Pinkpop kan overkomen.

DTRH en BKS lijken me inderdaad met zekerheid te klein. Lowlands zou dit toch wel voor elkaar moeten kunnen krijgen? Niet dat ik denk dat het daadwerkelijk gaat gebeuren, maar te klein?
Kan me niet heugen dat een band van formaat Radiohead op Lowlands stond. Legacy artiest die het laatste jaar een mega surge ervaart van tiener fans door TikTok/social media/algemene media. Foo Fighters, Muse of Gorillaz in de laatste jaren vind ik allemaal echt nog wel een pak kleiner.

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread