Radiohead en aanverwante projecten

En voor wat het waard is, de volgende steden worden genoemd voor een tour met een bekendmaking welke gepland zou staan voor 9 september.
Madrid, Milaan, Berlijn, Kopenhagen, Londen, Parijs en Amsterdam.

Gaat dan over volgend lijst vermoed ik? toch nog met veel korreltjes zout te nemen vrees ik :D
9 september pas iets releasen lijkt mij wel heel kortdag, hopelijk toch al iets vroeger.

Ik zal alleszins mijn best doen om de eerste show & nog wat andere opnieuw te kunnen meemaken :)

November
4 Madrid
5 Madrid
8 Paris
9 Paris
15 Milan
16 Milan
21 London
22 London
24 London
25 London
27 Amsterdam
28 Amsterdam

December
1 Berlin
2 Berlin
4 Copenhagen
5 Copenhagen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Cel, LM1155 en PJ
Gaat dan over volgend lijst vermoed ik? toch nog met veel korreltjes zout te nemen vrees ik :D
9 september pas iets releasen lijkt mij wel heel kortdag, hopelijk toch al iets vroeger.

Ik zal alleszins mijn best doen om de eerste show & nog wat andere opnieuw te kunnen meemaken :)
Ik heb het nog even teruggezocht en in 2016 was de aankondiging voor (onder meer) Afas ook twee maanden van te voren. Deze planning sluit overigens goed aan bij mijn vakantie, dus ik ben helemaal voor als dit het wordt.

Geen idee waar die data uitkomen? Lijkt me nog altijd een beetje te veel wishful thinking om nog voor dit jaar wat te verwachten.

Geen idee waar die data uitkomen? Lijkt me nog altijd een beetje te veel wishful thinking om nog voor dit jaar wat te verwachten.
Die twijfel is in ieder geval nergens voor nodig. Ze gaan optreden. Vraag is alleen hoeveel dat er zullen zijn, maar voor zover ik weet, komt die lijst wel aardig in de buurt. En zo niet, zien jullie me nooit meer terug qua hints etc. ;)

Bij twee keer de Ziggo lijkt dat me niet heel erg nodig? De ticketprijzen zullen wel de pan uit rijzen ben ik bang...
Komt puur omdat ik laatste keer voor het Sportpaleis in de verkoop naast tickets greep. Lang geleden.

Verwacht je maar aan reguliere plekken van rond de 100 euro ja.

Komt puur omdat ik laatste keer voor het Sportpaleis in de verkoop naast tickets greep. Lang geleden.

Verwacht je maar aan reguliere plekken van rond de 100 euro ja.
Ja maar het is geen Coldplay of Oasis waar het na de ticketverkoop haast onmogelijk is om nog aan tickets te komen. Mocht het tijdens de verkoop niet lukken, dan zal het in de dagen voor het concert vast nog wel lukken móchten ze al 2 Ziggo's instant uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het is inmiddels wel bijna 10 jaar geleden dat ze optraden hier. Er is inmiddels een hele generatie nieuwe fans (zoals mijn 15-jarige neefje) die nog nooit in de buurt is van de mogelijkheid om Radiohead live te zien..

Overigens: die live versies van HTTT zijn een mooi opwarwertje zeg. There, There... :love:

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread