Radiohead en aanverwante projecten

Het lijkt zeer legit te zijn.
Anders echt wel goede scam.

It's happening :O

• Leuk
Waarderingen: JP5 en noid
Dan is het nog even de vraag of ik een kaartje ga halen haha. Meer dan 90 euro gaat het voor mij iig niet worden.

Oh man, ben vanaf 30 oktober op reis naar Azië voor een maand. Als ze maar niet precies dan gaan touren...

Radiohead heeft wel iets met België als ik mij niet vergis. Een van de Greenwoods woont ook in Antwerpen. 👀😁

Verwacht je zoveel animo? Vorige keer NL (wel al een tijd terug) was Afas toch? Ik zou denken dat 1,5 Ziggo wel voldoende zou zijn.
Twee ziggo's vullen ze wel gok ik. The Smile kon al met gemak 2 AFAS vullen.

Verwacht je zoveel animo? Vorige keer NL (wel al een tijd terug) was Afas toch? Ik zou denken dat 1,5 Ziggo wel voldoende zou zijn.
Vorige keer wilde ze toch niet in een te grote zaal? Vullen met gemak 2 ziggo's als het nu in de verkoop gaat.

Meen je dat serieus? Denk dat, als deze band daadwerkelijk een comeback maakt, de interesse enorm zal zijn, na al die jaren. Als die ‘slechts’ twee keer de Ziggo doen, dan geef ik het een half uur voor die vol zitten.

Die Afas was trouwens deel van een kleinschalige warming up tour. Deden toen een kleine reeks wat kleinere venues aan, waaronder Afas.

Ze spreken wel over "residency gigs" in een beperkt aantal steden. Klinkt ook niet meteen alsof dat over Ziggo's en Sportpaleizen gaat?

Meen je dat serieus? Denk dat, als deze band daadwerkelijk een comeback maakt, de interesse enorm zal zijn, na al die jaren. Als die ‘slechts’ twee keer de Ziggo doen, dan geef ik het een half uur voor die vol zitten.

Die Afas was trouwens deel van een kleinschalige warming up tour. Deden toen een kleine reeks wat kleinere venues aan, waaronder Afas.
Ja, ik denk oprecht dat 2 Ziggo's wel de max is. En dat die eerste zo vol zit, maar de tweede niet perse. Al zit alles tegenwoordig vrijwel zo vol natuurlijk dus kan best dat je gelijk krijgt.

Dat van Afas wist ik niet. Tof. Zou nu ook wel leuk zijn. Kleine residenties, zalen met Afas grootte.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Ja, ik denk oprecht dat 2 Ziggo's wel de max is. En dat die eerste zo vol zit, maar de tweede niet perse. Al zit alles tegenwoordig vrijwel zo vol natuurlijk dus kan best dat je gelijk krijgt.

Dat van Afas wist ik niet. Tof. Zou nu ook wel leuk zijn. Kleine residenties.
Ik noteer: kleine zaaltjes maar toch ook goedkope tickets. Ik geef het door dan. 😉

Users who are viewing this thread