Radiohead en aanverwante projecten

Zoo, die laatste setlist zeg. All I Need, Jigsaw en Weird Fishes in 1 show. Veeg me op... Sowieso ontroeren shows mij laatste tijd iets meer. Ik denk dat ik dit helemaal zou trekken.

Haast niet te doen om iets van social media open te slaan en niet iets over die nieuwe Radiohead shows te zien.

Goed uh, als iemand magischergewijs een ticket voor 21 of 22 November kwijt dient te geraken.. I'm your man en eeuwig dankbaar 🙏

Ik heb nog 1 ticket beschikbaar voor de show op 9 december in Berlijn. Let wel: het is een vip-ticket. De exacte prijs weet ik even niet uit mijn hoofd, maar volgens mij was het rond de 250-275 euro. Kan iets meer of iets minder zijn. Graag een PM bij belangstelling.

Edit: het ticket is inmiddels verkocht.

Laatst bewerkt:
Ja ongelooflijk. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan spelen deze tour. Lijst zou 65 nummers bevatten.
Waar heeft gestaan dat er 65 nummers zouden zijn? Als ik nu naar de hoeveelheid verschillende nummers kijk zal het overigens zomaar eens kunnen.

Alle sets zijn tot nu toe super. Maar die vanavond voor mij het best. Wordt allemaal fantastisch.

Waar heeft gestaan dat er 65 nummers zouden zijn? Als ik nu naar de hoeveelheid verschillende nummers kijk zal het overigens zomaar eens kunnen.
Ik zie er nog Max 10 bijkomen. Talk show host, the tourist, I might be wrong, Lotus flower en kid a zie ik zeker nog voorbijkomen. Hoop op in limbo of motion picture soundtrack.

Ik zie er nog Max 10 bijkomen. Talk show host, the tourist, I might be wrong, Lotus flower en kid a zie ik zeker nog voorbijkomen. Hoop op in limbo of motion picture soundtrack.
Tot nu toe 40 verschillende in 3 shows. Ze zullen er nog wel meer achter de hand hebben dan jouw lijstje. Sowieso Climbing up the Walls en Optimistic, die stonden (al dan niet als alternative) op de setlist van avond 2 in Madrid. En Airbag, die ze in de soundcheck gedaan hebben.

Je zou denken dat Burn The Witch en Identikit van AMSP ook wel op de bank zitten. En Spectre, die Colin in een interview vermeldde dacht ik.

En zie ze Creep ook wel nog van stal halen.

Setlist van 7 november is tot nu toe mijn favoriet. Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar toch leuk zo links en rechts de boel mee te beleven :)

Voor de snelle koper: Er staan nu twee resale tickets te koop op AXS voor Londen op 25-11. Mij iets te hoog haha.

Users who are viewing this thread