Radiohead en aanverwante projecten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ondertussen 'lekken' er steeds meer data. O.a. Lyon begin juni en Mexico + Los Angeles in augustus worden genoemd.

In Los Angeles is het momenteel nog nacht. Misschien kondigen ze straks ineens alle data aan wanneer het overal dag is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
TICKETS
€ 65.00 (Vrije zit- en staanplaats)
Exclusief servicekosten

Voorverkoop:
18/03/2016 - 10:00 uur


Kaartverkoop gaat via Ticketmaster.nl en telefonisch via 0900-300 12 50.

*De Heineken Music Hall is zelf niet betrokken bij de kaartverkoop!


edit: 20 (vr) en 21 (za) mei ? waarschijnlijk al
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Zouden de eerste shows van de tour worden. Wel nu al lichte stress voor de kaartverkoop, gaat met een paar minuten weg zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
http://kickingthehabit.nl/2016-03-14/radiohead-geeft-in-mei-concert-in-hmh
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Nu ik hier ondertussen al weer even ben, voel ik mij vrij genoeg om een biecht te doen; ik heb me nooit verdiept in Radiohead.

Ok, Computer ken ik uiteraard (geweldig album) en ook The King Of Limbs (bagger, niet mijn kopje thee) ken ik.

Welke meesterwerken moet ik nodig eens gaan luisteren om een goed beeld van Radiohead te krijgen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
http://www.wasteheadquarters.com/schedule
May 2016
Fri 20Heineken Music HallAmsterdamThe NetherlandsON SALE 18 Mar
Sat 21Heineken Music HallAmsterdamThe NetherlandsON SALE 18 Mar
Mon 23Le ZenithParisFranceON SALE 18 Mar
Tue 24Le ZenithParisFranceON SALE 18 Mar
Thu 26RoundhouseLondonUKON SALE 18 Mar
Fri 27RoundhouseLondonUKON SALE 18 Mar
Sat 28RoundhouseLondonUKON SALE 18 Mar
June 2016
Wed 1Les Nuits Des FourvieresLyonFranceON SALE 30 Mar
Fri 3Primavera Sound FestivalBarcelonaSpainON SALE NOW
Fri 17Secret Solstice FestivalReykjavikIcelandON SALE NOW
July 2016
Sat 2OpenAir St. GallenSt. GallenSwitzerlandON SALE NOW
Fri 8NOS Alive FestLisbonPortugalON SALE NOW
Tue 26Madison Square GardenNew York CityUSAON SALE 18 Mar
Wed 27Madison Square GardenNew York CityUSAON SALE 18 Mar
Fri 29 - 31Osheaga Music and Arts FestivalMontrealCanadaON SALE NOW
August 2016
Thu 4Shrine AuditoriumLos AngelesUSAON SALE 18 Mar
Mon 8Shrine AuditoriumLos AngelesUSAON SALE 18 Mar
Sat 20Summer Sonic FestivalOsakaJapanON SALE NOW
Sun 21Summer Sonic FestivalTokyoJapanON SALE NOW
September 2016
Sun 11LollapaloozaBerlinGermanyON SALE NOW
October 2016
Mon 3Palacio de los DeportesMexico CityMexicoON SALE 16 Mar
Tue 4Palacio de los DeportesMexico CityMexicoON SALE 16 Mar
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nu ik hier ondertussen al weer even ben, voel ik mij vrij genoeg om een biecht te doen; ik heb me nooit verdiept in Radiohead.

Ok, Computer ken ik uiteraard (geweldig album) en ook The King Of Limbs (bagger, niet mijn kopje thee) ken ik.

Welke meesterwerken moet ik nodig eens gaan luisteren om een goed beeld van Radiohead te krijgen?
Ik vind In Rainbows geweldig!

Hoop echt tickets te scoren, alleen een beetje jammer dat ik een beetje krap bij kas zit. Hier móét ik wel echt bij zijn!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Voor de duidelijkheid, hier de link voor HMH
20 mei
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/radio-head
21 mei
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/radio-head1

Radiohead komt voor twee concerten naar de Heineken Music Hall

Op 20 en 21 mei komt Radiohead naar Nederland voor twee concerten in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Kaarten voor deze concerten worden uitsluitend op naam verkocht. De voorverkoop start aanstaande vrijdag 18 maart om 10 uur via Ticketmaster.

Het is voor de band de kickoff van een serie concerten die hun hele concertreeks - inclusief reeds aangekondigde festivals - voor 2016 compleet maakt.

Radiohead komt op 20 en 21 mei 2016 voor het eerst sinds vier jaar weer naar Nederland. De twee concerten in de Heineken Music Hall zijn onderdeel van een kleine reeks exclusieve concerten, die plaatsvinden naast de reeds aangekondigde festivaloptredens, waarin Radiohead enkel prominente concertzalen in slechts zes wereldsteden aandoet.

Kaarten op naam
Om de kans tot het doorverkopen van de tickets te minimaliseren zullen de tickets voor deze show op naam verkocht worden, met een maximum van 2 tickets per persoon. De tickets kunnen bij aanschaf beide op de naam van de kaartkoper worden gezet, of beide tickets kunnen op naam van de bezoekers worden gezet. (In het eerste geval moeten wel beide bezoekers samen langs de ticketcheck. De namen worden aan de deur gecontroleerd)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Heel lang geleden (lowlands 2012/2013) dat ik stres heb gehad om tickets. Hmpf.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Hier tickets voor halen gaat inderdaad echt een hele pittige klus worden. Ik ga sowieso enorm mn best ervoor doen, hier moet ik bij zijn!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Oeh hier moet ik toch ook wel bij zijn. Wel lekker midden in de examens... En eindelijk een grote act die het op naam zetten van tickets stimuleert!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Nu ik hier ondertussen al weer even ben, voel ik mij vrij genoeg om een biecht te doen; ik heb me nooit verdiept in Radiohead.

Ok, Computer ken ik uiteraard (geweldig album) en ook The King Of Limbs (bagger, niet mijn kopje thee) ken ik.

Welke meesterwerken moet ik nodig eens gaan luisteren om een goed beeld van Radiohead te krijgen?

Wat mij betreft vind ik Pablo Honey, The Bends en OK Computer echt de moeite waard. Nieuwer werk is heel ander soort muziek.

Aangezien ze live ook bijna niks van deze 3 albums spelen laat ik dit maar mooi schieten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Links voor Ticketmaster

20 mei http://www.ticketmaster.nl/event/radiohead-tickets/162497
21 mei http://www.ticketmaster.nl/event/radiohead-tickets/162503

Staanplaatsen met beperkt aantal zitplaatsen. Vrije plaatskeuze.
71.50 EUR*
(incl. 6.50 EUR servicekosten)

Rolstoel-begeleidersplaats
71.50 EUR*
(incl. 6.50 EUR servicekosten)

plus:
13.00 EUR Aangetekende Post Nederland
5.45 EUR Standaard Post incl. cadeauverpakking Nederland
GRATIS TicketFast Nederland en Internationaal
3.50 EUR Standaard Post Nederland
5.60 EUR Standaard post buitenland Internationaal
7.55 EUR Standaard post buitenland incl. cadeauverpakking Internationaal
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik stel me er maar op in dat het niet gaat lukken, om teleurstelling te voorkomen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Slechts 22 shows over alle continenten heen in 2016. Lees: die nieuwe plaat is ten vroegste voor het najaar.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Nu ik hier ondertussen al weer even ben, voel ik mij vrij genoeg om een biecht te doen; ik heb me nooit verdiept in Radiohead.

Ok, Computer ken ik uiteraard (geweldig album) en ook The King Of Limbs (bagger, niet mijn kopje thee) ken ik.

Welke meesterwerken moet ik nodig eens gaan luisteren om een goed beeld van Radiohead te krijgen?

OKC is met Kid A en In Rainbows zo'n beetje de top. In Rainbows is wat meer entry-level :p. Hail to the Thief is weer wat meer gitaar-georienteerd, dus misschien meer wat voor jou.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Hier ben ik toen geweest. Voor zover ik me kan herinneren een goed concert. Wel een ontzettend bagger voorprogramma

http://www.setlist.fm/setlist/radiohead/1997/ahoy-rotterdam-netherlands-53d6ef8d.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken