Radiohead en aanverwante projecten

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb helaas de tijd niet om er echt een week voor uit te trekken ivm studie e.d., dus is de keuze voor mij wel puur festival. Ik weet ook niet of ik dit nog veel vaker ga doen, maar nu kwam het goed uit qua planning op school. Dus we hadden zo iets van 'waarom doen we het niet gewoon'.

Natuurlijk kan ik ook een hoop andere mooie dingen gaan doen. Ik weet echter dat wanneer ik een baan heb het een stuk lastiger zal worden om een dergelijk festival te kunnen bezoeken en qua studie kan ik het nu ook (nog) niet inplannen voor de komende jaren. Het wordt nu gewoon een fantastische ervaring, die inderdaad behoorlijk wat moneys kost
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja, ik kom voor DTRH/BKS op 250 euro per festival, inclusief drank en al. Bovendien heb je natuurlijk 6 dagen festival in plaats van 3 als je die twee combineert. Hoef je ook niet te kiezen of je liever PJ Harvey of Explosions in the Sky ziet of zoiets.
En met die 200 euro die je daarop bespaart kun je twee keer naar Radiohead.

Ik denk niet dat Primavera een slechte deal is, je hebt natuurlijk een heel geniaal weekend en dat is best wat waard. Maar voor 700 euro kun je naar de clubshows van alle artiesten die je zou willen zien op Primavera.

Op die manier bekijk ik het ook, Primavera is sowieso geniaal. Maar ik vindt het toch ook wel erg fijn om met hetzelfde geld een aantal extra dagen op een festival te kunnen vertoeven. Kijkend naar de shows gaat er natuurlijk niks boven Primavera.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lissabon: Zou ik op en neer moeten voor 1 dagje, vliegtickets à €260,-…

260 voor alleen de vliegtickets ja? damn

Radiohead moet toch verdomme wel in de buurt komen...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Degene die nog hoop hadden dat Radiohead op Lowlands of Pukkelpop zou komen hebben dit jaar pech. Radiohead staat op 20/21 augustus in Japan op Summer Sonic.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Toch nog een festival erbij voor Radiohead. 17-19 Juni in Reykjavik op Secret Solstice.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Wow hoe kan dat land zoveel kwalitatieve festivals hebben?

Het merendeel van de artiesten slaat Ijsland wel over in hun zaaltournees. Denk dat die festivals dan als een soort van compensatie dienen.

Al zou ik dit festival nu ook niet echt kwalitatief noemen. Radiohead, Deftones, en verder een hoop Scandinavische dingetjes.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Begin september weer in Europa (Lollapalooza Berlin). Ben benieuwd wat er rond die tijd nog bij gaat komen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht dat dit gewoon cashen is, package-deal met Lollapalooza in Amerika.
Maar eens even de volgende lichting namen afwachten, ik overweeg dit toch wel.

Niet mogelijk dat ze vroeg in het najaar een tour doen in Europa waarbij ze de overige Europese landen aandoen?
Dit affiche straat trouwens ook vol met meuk.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Thomas wrote:
Ik verwacht dat dit gewoon cashen is, package-deal met Lollapalooza in Amerika.
Maar eens even de volgende lichting namen afwachten, ik overweeg dit toch wel.

Niet mogelijk dat ze vroeg in het najaar een tour doen in Europa waarbij ze de overige Europese landen aandoen?
Dit affiche straat trouwens ook vol met meuk.

Ik betwijfel of dit de juiste setting is voor een Radiohead-optreden. :/
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Even een klein hypeje starten: Radiohead zou (eind) volgende week enkele warm up gigs aankondigen, in kleinere zalen, bij wijze van repetitie shows vlak voor de grote festivals. Zo zouden ze alvast in Parijs staan. Pin me er niet té hard op vast, maar ik wil het toch even delen hier. ;-)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
23 en 24 Mei zijn de data's volgens die bron. In een zaal met een capaciteit van 6.300 mensen. Zou wel heel vet zijn als ze opeens in de HMH staan. Maar eerst maar eens afwachten of die franse data kloppen. Volgens de bron zouden die tickets volgende week vrijdag al in de verkoop gaan.

https://twitter.com/cncrtfr/status/708545441680457728
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken