Radiohead en aanverwante projecten

Zondag 20u onze tijd dus.

Dit nummer laat alvast een heel sterke eerste indruk na, terwijl die van Burn The Witch eerder zo zo was.

Zondag 20u onze tijd dus.

Dit nummer laat alvast een heel sterke eerste indruk na, terwijl die van Burn The Witch eerder zo zo was.

Ik houd totaal niet van Radiohead, kan er gwn echt niet te lang naar luisteren. Maar Burn The Witch vind ik wel echt een leuk nummer, terwijl ik daydreaming echt een beetje saai vind.

Hij staat nu nog een keer aan, en oke het is niet saai maar het trekt me niet.

Daydreaming vind ik ook niet heel sterk, ik vind m vrij saai en langdradig helaas.

Zondag, 20u, een wandeling in het bos, koptelefoon, ogen dicht en gaan.

Kijk er zo hard naar uit. Dat wil je niet weten.

Ik zou er niet alleen hard naar uitkijken, maar vooral ook uitkijken dat je niet hard tegen een boom aanloopt in het bos.

Ik heb het nummer nu meerdere keren beluisterd. Met de video, zonder de video op de achtergrond, en zonder de video maar dan aandachtig er naar luisteren, en ik moet echt zeggen dat het een geweldig nummer is. Ik denk dat dit beter is dan alles op TKOL, en beter dan de meeste nummers op In Rainbows, op misschien Bodysnatchers en Nude na, en ik vind TKOL en IR ook beide heel sterk. Wat een band zeg.

Ik zie een standaard “vrijdag-middag-nieuw-album-party” aankomen.

Haha, mooi idee.

Ik ben zelf ook erg lovend over de eerste 2 single's. Daydream is ook weer prachtig. Zondagavond zit ik zeker klaar.

Vond de videoclip eigenlijk totaal niet zo passend bij Burn The Witch, ookal vertelt het letterlijk het verhaal.. Idk vind het gewoon wat weird met die popjes en misschien daarom dat ik niet zo'n lekker gevoel heb bij dat nummer.. Daydreaming daarentegen is zo'n mooi nummer, vanaf de eerste keer.. genieten :)

Clive Deamer gaat mee op tour.
'This either means there'll be a good amount of TKOL songs on the setlist or the new album features some more layered percussion.'

Goed nieuws wat mij betreft! Vond de tweede drummer een sterke aanvulling tijdens de laatste tour.

Zag dit ook voorbijkomen. Als het klopt dus Ful Stop en Identikit op het album. We gaan het over een paar uurtjes zien.

https://twitter.com/unpapapirata/status/729326879245795328

Zo ongelofelijk opgewonden! Nog 1 uur en 50min totdat we in een wereld MET LP9 leven. ?

Je kan 'm hier al kopen/samples luisteren.

https://play.google.com/store/music/album/Radiohead_A_Moon_Shaped_Pool?id=B57cafi5cj2vwsy6a7e2a3ylyxm

Via Google Play kan je de hele plaat al luisteren als je een proefabonnement afsluit.

My bad, via Google Play kun je alleen nog Burn The Witch en Daydreaming luisteren. Iets te enthousiast gereageerd,

Users who are viewing this thread