Radiohead en aanverwante projecten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.054
Misschien nog niet morgen, maar ik ben er zeker van dat we tussen nu en een week naar het nieuwe Radiohead album gaan kunnen luisteren. Feels good.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Door die postcards kun je ook nog krijgen dat je eerst nog een campagne van drie weken krijgt met televisiecommercials, etc. Ik ga er niet van uit en denk ook eigenlijk maandag wel een nieuw nummer te horen, maar je weet nooit.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Oh man, ik ben so hyped. En jullie al gehoord dat Holly Herndon voorprogramma is in Frankrijk? Hopelijk doet ze ook mee in Amsterdam. :)
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
radiohead website is traag aan het wegfaden en bittorent bundles in source code terug gevonden.
It's happening.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.054
radiohead website is traag aan het wegfaden en bittorent bundles in source code terug gevonden.
It’s happening.

Ook aan het flippen op Atease?

Feels good.

Maar inderdaad: ze tellen af naar iets. Morgen een nieuwe website?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.054
Atease is bijna gechrasht.

De hype was heerlijk, vrienden. Maar na 5 jaar is het eindelijk zover. Morgen zeker nieuw album.

Deze band is geniaal. Daar waar Kanye heel Madison Square Garden afhuurt en er een modeshow in organiseert om hype te veroorzaken, moet Radiohead enkel z'n website lichtjes laten verdwijnen om het internet te laten flippen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zou cool zijn als dit album een statement is tegen internet/sociale media en dat ze bij deze letterlijk en figuurlijk van het internet vervagen.
Alleen is het dan apart om met Holly Herndon samen te werken. Of juist wel logisch. Achja ben benieuwd.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zou cool zijn als dit album een statement is tegen internet/sociale media en dat ze bij deze letterlijk en figuurlijk van het internet vervagen.
Alleen is het dan apart om met Holly Herndon samen te werken. Of juist wel logisch. Achja ben benieuwd.

Maar dan zou je toch gewoon de accounts deleten ipv losse posts verwijderen en wel degelijk een profielfoto e.d. instellen ook al is deze volledig wit.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ik dacht al ergens dat het vreemd was dat ze niets meer hadden gepost sinds november 2014 toen ik naar hun pagina ging :p

HYPE
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken