Pukkelpop 2026

Evanescence zou kunnen op één van de main plekken. Begin augustus nog een show in Amerika maar maken daarna de oversteek naar Europa.

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Evanescence zou kunnen op één van de main plekken. Begin augustus nog een show in Amerika maar maken daarna de oversteek naar Europa.
Zijn op Graspop al een belegen has been band, zie ik op pukkelpop al helemaal misstaan

wasia project komt volgende week woensdag om 18u30 met nieuwe muziek. ik hoop zo hard dat pukkelpop ze geboekt heeft wat een top band.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Zie ook niet waarom pukkelpop daar geld aan zou uitgeven.
De mogelijkheid qua datum is er. De afgelopen jaren zijn er meer 2000 rockbands geboekt (the offspring, papa roach, slipknot) en op de dag van deftones zou het niet uit de toon vallen.

Vorig jaar werden er op 2 april 43 nieuwe namen gelanceerd voor Pukkelpop. Is er kans dat we de week voor Pasen nog nieuwe namen krijgen en al de indeling per podium bij elke artiest (timetable is pas einde juli of begin augustus)

Vorig jaar werden er op 2 april 43 nieuwe namen gelanceerd voor Pukkelpop. Is er kans dat we de week voor Pasen nog nieuwe namen krijgen en al de indeling per podium bij elke artiest (timetable is pas einde juli of begin augustus)
1 April valt op een woensdag... Zie het nog gebeuren dat ze nieuwe namen aankondigen en dat het Billie Eilish, Harry Styles en Metallica zouden zijn om erna te zeggen geprankt

• Haha
Waarderingen: DiamondQ
Deze week namen zou mooi zijn! Zijn er artiesten die jullie verwachten bij de volgende drop?

Op 1 april o.a. Magdalena Bay als naam droppen en zeggen dat het géén grap is zou ik wél top vinden. 🤪

Users who are viewing this thread