Pukkelpop 2026

Leuk dropje dit. Hier zit veel tussen. Wednesday, Jpegmaffia, Ijsland en Dove Ellis zijn wel voltreffers.

Jammer dat de combi's eruit liggen, gaat nu wel wat in stijgende lijn...

• Leuk
Waarderingen: Mjz
Uiteindelijk wel tevreden dat ik voor een dagticket ben gegaan en niet voor een combi. Prima line-up, maar die echte sprankel ontbreekt voor mij. Op zondag vooral blij met de toevoegingen van Eefje, Tyler Ballgame, Chat Pile en Kurt Vile.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en mattman
Prima namen die ze toevoegen, wel wat herhaling in sommige namen, maar wel precies de namen die elke dag in mijn optiek 'nodig' had. Ben benieuwd naar de rest van de undercard, ik deel de mening van mensen hier dat die echt wel de mogelijkheid geeft om de line-up speciaal te maken.

Laatst bewerkt:
Ik ga alleen zondag, samen met mijn puber. Zullen wel wat clashes komen maar nu al meer dan aangenaam verrast. Samen kunnen gaan kiezen uit in ieder geval Tyler, Sombr, Zara Larsson, Blood Orange, Denzel Curry, Eefje de Visser, S10, Purple Disco Machine, Getdown Services, niet verkeerd.

Mooi dagje, met voor mijzelf Tyler en Blood Orange als fijne basis.

Kurt Ville, Dove Ellis, Wednesday, Speed en Fiddlehead echt top boekingen. Daarnaast ook blij met Eefje, Getdown Services en Apparat. Hele fijne namen, zeker met wat er al aangekondigd is. Ben blij dat wij als groep dit jaar de keuze hebben laten vallen op Pukkelpop na een aantal jaren Lowlands!

• Leuk
Waarderingen: Moniek, Mjz en davadude
Heel leuke drop. Zelf heel tevreden met Dikke, S10, Wednesday, Audrey Hobert, Chat Pile, Lous and The Yakuza, Tyler Ballgame en IJSLAND

• Leuk
Waarderingen: Brecht_vds88
Het zal niets worden voor mij, zondag is de enige dat dat ik kan gaan en aan de bovenkant staat niets dat ik hoef te zien en de rest van de dag voorlopig maar hier en daar een interessante naam, de kaarten zullen na deze drop wel weg zijn dus volgende drops komen te laat.

Ook de andere dagen zijn toch te weinig om er een verlofdag aan op te offeren, heel misschien zaterdag maar daar ben ik nog niet overtuigd.

Chat Pile is echt zo'n weergaloze boeking, alleen daarvoor zou ik overwegen een dagticket te kopen (zeker als Deafheaven nog bevestigd wordt voor dezelfde dag). Maar aangezien het tegenwoordig zo vroeg uitverkoopt, zal dat wel niet gebeuren.
Deafheaven zal voor zaterdag zijn denk ik.

Deafheaven zal voor zaterdag zijn denk ik.
Oh je zal gelijk hebben, want dat was zo gelekt denk ik.
Ik blijf toch appreciëren dat pukkelpop blijft interessante hardere namen boeken, bovenop de meer poppy headliners.
Alleen jammer dat het zo populair is geworden, want ik ben zo iemand die vroeger vaak last minute nog een ticket kocht.

• Metal!
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en koolket

Users who are viewing this thread