Pukkelpop 2026

grappig dat de meningen zo kunnen verschillen, jammer dat ik al andere plannen heb dat weekend, anders was ik zeker de vrijdag aanwezig

Pff, die vrijdag vind ik echt niks momenteel, snap de positieve comments niet echt.

Yungblud vorig jaar een kwartier bekeken op Werchter en zeker 3 keer in de slappe lach geschoten, wat een figuur. Turnstile is top. Djo vind ik op die ene hit na 13 in een dozijn. Major Lazer anno 2026 zo hoog programmeren is gewoonweg hilarisch.

Geese niet 100% mijn ding maar wel een must see dit jaar. Voor de rest groepen die je elk jaar kan zien en die me ondertussen weinig tot niks boeien: Soulwax, The Hives, Maribou State...

Roxy Dekker wordt fun en met Adriatique (mijn favoriete techno-naam) heb ik gelukkig een leuk alternatief voor de zwakke programmatie op andere podia.
Ik snap wel niet goed hoe je DJO 13 in een dozijn kan vinden met nummers zoals 'Charlie's Garden', 'Flash Mountain' en 'Back on You'? Is ook niet zomaar het voorprogramma van Tame Impala natuurlijk. Het is vooral spijtig dat hij bij iedereen zo mega bekend is vanwege 'End of Beginning', was op BKS ook heel merkbaar dat het grootste deel van het publiek niet veel meer dan dat nummer kende

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Mr. Y
Djo is een prima festivalact. En die vrijdag nu matig noemen met Geese en Turnstil er nog bij is ook wel wat overdreven. Dat zijn namen die je moét hebben dit jaar.

Djo is een prima festivalact. En die vrijdag nu matig noemen met Geese en Turnstil er nog bij is ook wel wat overdreven. Dat zijn namen die je moét hebben dit jaar.
Ja, het is allemaal een beetje subjectief he.

Zat trouwens nog eens naar die Primavera lineup te kijken. Na een aantal maanden geeft dat toch altijd weer een ander perspectief. Die hebben gewoon Geese én Cameron Winter solo in de kleinere lettertjes staan. Na een beetje afstand zie je toch altijd hoe insane die lineup eigenlijk is.

Nu nog Lily op zaterdag en ze hebben effectief zowat alle grote hypes van de voorbije maanden op hun affiche 😅

Ik vind zondag (zoals wel vaker in het verleden) de zwakste dag.
Ja, ik wil Tyler eigenlijk best graag zien en hou de rest van die dag in de gaten om een ticket te kopen, maar het wil maar niet vlotten met de lineup die dag.

Vind veel reacties toch ook wat overdreven. Ze hebben bijna alle namen die ze zeker moesten hebben: Turnstile, Blood Orange, Tyler, Geese, Dijon, Florence, Djo, Deftones, Wunderhorse.

Daarbovenop nog eens extreem populaire publiekstrekkers als Sombr, Zara Larsson, Roxy Dekker en zelfs Bazart verdient eigenlijk wel zijn plekje met dat nieuwe album.

Het kan jouw cup of tea niet zijn maar objectief is dit echt allesbehalve een slechte affiche hoor.

I think many of the reactions are a bit overblown. They have almost all the names they should have: Turnstile, Blood Orange, Tyler, Geese, Dijon, Florence, DJO, Deftones, Wunderhorse.

On top of that, extremely popular crowd pullers such as Sombr, Zara Larsson, Roxy Dekker and even Bazart actually deserves its place with that new album.

It may not be your cup of tea, but objectively this is anything but a bad poster.
Pukkel-tok

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nielso
Sombr en Djo kunnen niet je naam zijn. Maar een vaak gemaakte opmerking is dat er niet relevant geboekt wordt. Dit zijn momenteel misschien wel de meest relevante namen die touren. Zeker als je dan ook nog een Turnstille, Deftones en Tyler boekt. Boek je sterk relevant.

Sluit muzikaal totaal niet op elkaar aan... je zou voor Tame Impala een voorprogramma verwachten dat alvast de energie er even goed inzet.
Bwa, type indierock dat wel aansluit denk ik. Vorige keer Perfume Genius, dat was ook heel wat anders.

Djo net als Sombr niet meer dan hype. Yungblud en Deftones te weinig als headliner en Tyler niet men ding. Ach ja.
Al kan een naam die me een spark in het oog bezorgd nog iets teweeg brengen. Dat ontbreekt voor mij.
Je moet z'n laatste plaat eens opzetten, vind dat wel prima indie pop hoor.

Verder: Djo heeft denk ik nu al een hit of drie te pakken. Het is niet omdat End Of Beginning zó bekend is, dat Keery geen andere goeie songs heeft.

Djo past eigenlijk echt perfect als opener voor een act als Tame Impala. Gebruikt ook hier en daar een elektronisch pianootje in z'n indie pop / rock. Denk dat er enorm veel overlap is tussen beide fanbases ook gewoon.

• Leuk
Waarderingen: Brecht_vds88 en yannickd

Users who are viewing this thread