Pukkelpop 2026

We kunnen pretty much zeker zijn dat het Djo is nu. Check hun laatste story op IG met de stranger things reference 😁

Djo op de vrijdag dan als derdelaatste op de main? Liever Marquee-head natuurlijk maar ja.

• Leuk
Waarderingen: elo
Het gebrek aan verrassingen is dit jaar wel echt opmerkelijk. Ook bij RW trouwens, voornamelijk namen die zowat overal staan in de zelfde periode. En idem hier dus.

Verder gewoon prima gedaan door Pukkelpop. Ik ken maar 1 Djo-nummer, maar heb er niet per se iets mee. Maar met onderstaande rijtje, wel prima geprogrammeerd:

Djo - Turnstile - Yungblud
Deftones - Florence
Zara Larsson - Sombr - Tyler

Gewoon 4 van de grootste 8 namen die ik wil zien - ten opzichte van vorig jaar Chappell, QOTSA, Justice.

Pff, die vrijdag vind ik echt niks momenteel, snap de positieve comments niet echt.

Yungblud vorig jaar een kwartier bekeken op Werchter en zeker 3 keer in de slappe lach geschoten, wat een figuur. Turnstile is top. Djo vind ik op die ene hit na 13 in een dozijn. Major Lazer anno 2026 zo hoog programmeren is gewoonweg hilarisch.

Geese niet 100% mijn ding maar wel een must see dit jaar. Voor de rest groepen die je elk jaar kan zien en die me ondertussen weinig tot niks boeien: Soulwax, The Hives, Maribou State...

Roxy Dekker wordt fun en met Adriatique (mijn favoriete techno-naam) heb ik gelukkig een leuk alternatief voor de zwakke programmatie op andere podia.

Pff, die vrijdag vind ik echt niks momenteel, snap de positieve comments niet echt.

Yungblud vorig jaar een kwartier bekeken op Werchter en zeker 3 keer in de slappe lach geschoten, wat een figuur. Turnstile is top. Djo vind ik op die ene hit na 13 in een dozijn. Major Lazer anno 2026 zo hoog programmeren is gewoonweg hilarisch.

Geese niet 100% mijn ding maar wel een must see dit jaar. Voor de rest groepen die je elk jaar kan zien en die me ondertussen weinig tot niks boeien: Soulwax, The Hives, Maribou State...

Roxy Dekker wordt fun en met Adriatique (mijn favoriete techno-naam) heb ik gelukkig een leuk alternatief voor de zwakke programmatie op andere podia.
Ja, same. Vrijdag is de zwakste dag, veruit.

Djo net als Sombr niet meer dan hype. Yungblud en Deftones te weinig als headliner en Tyler niet men ding. Ach ja.
Al kan een naam die me een spark in het oog bezorgd nog iets teweeg brengen. Dat ontbreekt voor mij.

Users who are viewing this thread