Pukkelpop 2026

Hopelijk genoeg moois voor die zondag. Wil Tyler echt eens zien, maar dan mag het programma die dag wel wat meer overtuigen dan nu.

En als the Haunted Youth dat album nog niet af heeft, kunnen ze toch 3 nummers samen doen met the Atomic Orchestra?
Hoop toch wel dat the Atomic Orchestra weer komt. Hoe vaak ik het nummer met Amenra al wel niet heb afgespeeld op YouTube.
Eind april/ begin mei 4 keer cirque royal met album release en op Instagram teasden ze al iets over extra cadeau bij de nieuwe vinyl van het album dus zal er wel weldra aankomen.

Iemand gaf Slowdive aan in het RW topic, maar deze band zou ik hier wel verwelkomen. Staan ook gewoon op Rock En Seine (naast Interpol).

Iemand gaf Slowdive aan in het RW topic, maar deze band zou ik hier wel verwelkomen. Staan ook gewoon op Rock En Seine (naast Interpol).
Ze treden vrijdag en zondag op als supportact voor The Cure in het Verenigd Koninkrijk, dus ze zullen niet op Pukkelpop aanwezig zijn.

• Verdrietig
Waarderingen: mattman
Jesus and Mary Chain lijken de meest waarschijnlijke kandidaat binnen dat genre, hun tourdata passen perfect.

Biffy Clyro voor een marquee spot? Of weer een jaar zonder biffy in belgie?

Little simz zou heel nice zijn! Wunderhorse ook! Aftellen

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Kijkende naar Lowlands denk ik dat we Antoon, Dijon, Nia Archives, Pale Jay, Ravyn Lenae en Wunderhorse zeker kunnen verwachten.

Biffy Clyro zakt niet af naar België. Ooit eens horen waaien dat op zijn minst sub willen zijn en die plekken zijn al ingevuld. Zo populair is Biffy in België denk ik ook niet.

Users who are viewing this thread