Pukkelpop 2026

Ik zie ze eerder inzetten op snelle weekendverkoop. Zitten weer wat grote kleppers tussen voor de boiler begreep ik.
Die combi's lijken mij geen probleem te worden? Ik vermoed dat die de dag zelf weer weg zijn. Dagtickets lopen toch altijd een stuk moeizamer hier? Zeker die vrijdag kan toch wel nog wat extra cachet gebruiken om tickets te doen schuiven.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Ik zie ze eerder inzetten op snelle weekendverkoop. Zitten weer wat grote kleppers tussen voor de boiler begreep ik.
De vorige lichting was er eentje voor de boiler toch? Laat het nu eens om de mooie marquee namen gaan. Wil wat gewicht in de kuip.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Geen idee of hij een grote bestseller zou worden genoemd, maar Andy C voor de zondag lijkt een logische keuze.

Zo'n Wunderhorse gaat er wel tussen zitten denk ik. Prima?
Mag het eerst aan de grotere indienamen zijn voor ze met dat soort namen afkomen? Dat ze eerst met de bovenkant van de marquee komen…

Als The Haunted Youth eindelijk eens dat tweede album afmaakt heeft Chokri een excuus om hem voor de derde keer op rij te programmeren!

Het is na Zwangere Guy vorig jaar ook terug Stikstof hun beurt op de affiche.

Paar serieuzere gokken:

Compact Disk Dummies, Goose, Johannes Is Zijn Naam, Maria Iskariot, Pothamus, Ronker, Soulwax, Tamino, The Hickey Underworld, Tsar B
En als the Haunted Youth dat album nog niet af heeft, kunnen ze toch 3 nummers samen doen met the Atomic Orchestra?
Hoop toch wel dat the Atomic Orchestra weer komt. Hoe vaak ik het nummer met Amenra al wel niet heb afgespeeld op YouTube.

En als the Haunted Youth dat album nog niet af heeft, kunnen ze toch 3 nummers samen doen met the Atomic Orchestra?
Hoop toch wel dat the Atomic Orchestra weer komt. Hoe vaak ik het nummer met Amenra al wel niet heb afgespeeld op YouTube.
The Haunted Youth staat toch gewoon al op RW? En hebben inderdaad al twee jaar na elkaar PKP gedaan.

• Leuk
Waarderingen: elo
Van grote namen (Belgisch gezien ook) verwacht/hoop ik in deze drop: The Hives, Arsenal (vorig jaar maar vervanger), Bloq party, Glints, Kaisier chiefs, misschien een snow patrol, Goldband (tja hoop van niet), inhaler en misschien Lily Allen dan toch...

Van grote namen (Belgisch gezien ook) verwacht/hoop ik in deze drop: The Hives, Arsenal (vorig jaar maar vervanger), Bloq party, Glints, Kaisier chiefs, misschien een snow patrol, Goldband (tja hoop van niet), inhaler en misschien Lily Allen dan toch...
Poh, het mag wel wat minder gedateerd toch? The Hives, Bloc Party en Kaiser Chiefs, Snow Patrol...

Users who are viewing this thread