Pukkelpop 2026

Is die in Belgie echt zoveel groter? Tyler is natuurlijk uniekere boeking, maar van grote lijken ze toch gelijkaardig hier
Voor Pukkelpop in ieder geval wel. Nogmaals, die zondag met The Killers en Macklemore nog naast haar erbij was echt geen kaskraker. En dat was ook al in tijden waarin ze het Sportpaleis vulde.

Voor Pukkelpop in ieder geval wel. Nogmaals, die zondag met The Killers en Macklemore nog naast haar erbij was echt geen kaskraker. En dat was ook al in tijden waarin ze het Sportpaleis vulde.
De zondag verkoopt er altijd wel ietsje moeilijker precies

DKM en Gogol Bordello voor Lokerse.

Ik vroeg me af of Pukkelpop met Deftones hetzelfde zou doen als vorig jaar met Papa Roach: hen aankondigen als een van de drie grote acts van de dag en ze vervolgens als headliner in de Marquee laten spelen.

Ik vermoed dat Pkp durft gaan voor: Turnstile - Deftones - dansbare afsluiter
Dit zou ik persoonlijk 100% aanmoedigen als iemand die dit jaar niet naar graspop kan gaan en maar één dag RW, bijgevolg weekendje Pukkelpop ziet zitten.

Ik bedoel qua publieksgrootte. Het risico van te kleine groepen mensen?

ik onderschat waarschijnlijk de huidige populariteit van Deftones, om eerlijk te zijn.
Die hebben stevige revival, maar verwacht ze eerder als sub dan als headliner. Maar op pkp weet je nooit.

• Leuk
Waarderingen: LanderV en DDave
Pukkelpop durft op zaterdag wel eens risico's te nemen op de hoogste plekken (Angele, Idles) dus Turnstile of Deftones op een hoge plek op die dag lijkt me niet uitgesloten.

Pukkelpop durft op zaterdag wel eens risico's te nemen op de hoogste plekken (Angele, Idles) dus Turnstile of Deftones op een hoge plek op die dag lijkt me niet uitgesloten.
Ik denk dat ze waarschijnlijk op vrijdag zullen spelen, de dag nadat ze allebei in Cabaret Vert hebben opgetreden, en daarna misschien in Lowlands. Dat zou echter betekenen dat Deftones vier shows achter elkaar spelen, dus misschien slaan ze Lowlands wel over.

Deftones - Turnstile gaat gewoon heel goed verkopen. Gooi daar nog iets populairs Belgisch voor en iets dansbaars achter. Deftones verkocht Vorst op enkele minuten uit, Turnstile is ongezien populair. Zie niet in waarom daar nog een grote naam zou bij moeten.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: jarne, DDave en DiamondQ
Deftones - Turnstile gaat gewoon heel goed verkopen. Gooi daar nog iets populairs Belgisch voor en iets dansbaars achter. Deftones verkocht Vorst op enkele minuten uit, Turnstile is ongezien populair. Zie niet in waarom daar nog een grote naam zou bij moeten.
Plus dan is het toch weer jaar geleden dat Turnstile hier stond. Die AB show heeft toch gezorgd voor heel wat fomo gevoelens.

Reken daar nog eens bij dat ze zeker op de Backyard maar ook in de Club, Lift of waarom niet de Marquee nog wat bands kunnen voorzien die potentieel geïnteresseerden over de streep kunnen trekken…

• Leuk
Waarderingen: DiamondQ
Plus dan is het toch weer jaar geleden dat Turnstile hier stond. Die AB show heeft toch gezorgd voor heel wat fomo gevoelens.
En in Amsterdam en Dusseldorf relatief vlot 6000 tickets per show verkocht. En de hype is niet gaan liggen. Turnstile is een van de weinige 'nichebands' die zo'n breed publiek kunnen bereiken en volgens mij ook vlot uitverkopen.

Users who are viewing this thread