Pukkelpop 2026

Dus Major Lazer afsluiter Wave op vrijdag? Roxy op de main?

Geese hoge Marquee-spot op vrijdag maar daar komt waarschijnlijk dan nog iets achter?

Op zaterdag Amyl en New Wave op de main? Underworld afsluiter in de Wave?

Parcels afsluiter in de Marquee? Blood Orange ook in de Marquee of zal die eerder de Club afsluiten?

• Leuk
Waarderingen: elo
Trouwens over die Boiler namen. In 2024 hebben ze veel issues gehad met het boeken van die namen. Iets te lang laten liggen en inhaalbeweging konden ze niet meer maken door heel veel exclusiviteitsdeal met andere festivals. Dit tackelen ze nu dus duidelijker vroeger.
Vind dit wel interessant want eigenlijk zouden ze de Boiler ook gewoon met minder grote namen kunnen vullen, de talenten van morgen etc. De boiler staat sowieso vol, ongeacht wie er draait volgens mij. Denk niet dat dat deel van de wei zeer line-up gevoelig is. Dus waarom daar zo hard op inzetten met (dure) acts?

• Leuk
Waarderingen: Yannick en koolket
Vind dit wel interessant want eigenlijk zouden ze de Boiler ook gewoon met minder grote namen kunnen vullen, de talenten van morgen etc. De boiler staat sowieso vol, ongeacht wie er draait volgens mij. Denk niet dat dat deel van de wei zeer line-up gevoelig is. Dus waarom daar zo hard op inzetten met (dure) acts?
Ik weet dat zo niet, ik lees toch regelmatig posts van mensen die over DJ zus en DJ zo bezig zijn (ik ken er geen enkele van) en dat het jammer is dat PKP die niet kon strikken.

Is heel afhankelijk van welke dj speelt hoe druk het daar is hoor.

• Leuk
Waarderingen: elo
de enige bands die ik echt heel graag wil zien van de line up tot nu toe: florence en underworld.
en die spelen dus tegelijk of vlak na elkaar!! :mad::mad:

Ja dat is objectief voor de doelgroep gewoon heel goed geboekt, maar mij boeit het wel gewoon te weinig. Alleen Underworld en Parcels zou ik graag gaan kijken. Geese trekt me echt niet op plaat maar zou uit nieuwsgierigheid daar ook wel gaan kijken en verder houdt het daar wel op. Helaas na 4 jaar toch even een Pukkelpop pauze.

Ja dat is objectief voor de doelgroep gewoon heel goed geboekt, maar mij boeit het wel gewoon te weinig. Alleen Underworld en Parcels zou ik graag gaan kijken. Geese trekt me echt niet op plaat maar zou uit nieuwsgierigheid daar ook wel gaan kijken en verder houdt het daar wel op. Helaas na 4 jaar toch even een Pukkelpop pauze.
Er komen nog 180 namen bij?!?

Hoe kan je dat nu al zeggen...

Sowieso weer combi hier.

• Leuk
Waarderingen: jonveras en Elle Marie
Er komen nog 180 namen bij?!?

Hoe kan je dat nu al zeggen...

Sowieso weer combi hier.
Voor het geld wil ik toch ook wat ‘grote’ namen zien naar mijn smaak. Naar andere festivals kijkend staat daar ook veel minder mijn smaak dan voorgaande jaren.

Users who are viewing this thread