Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vampire Weekend idd al veel betere shows weten geven. Na 35min zelfs vertrokken, weinig beleving naar saaie kant toe. Anderszijds had een main stage overrompeling verwacht zoals bij Billie Eilish en dat is het op dit moment echt nog niet.
Vampire Weekend idd al veel betere shows weten geven. Na 35min zelfs vertrokken, weinig beleving naar saaie kant toe. Anderszijds had een main stage overrompeling verwacht zoals bij Billie Eilish en dat is het op dit moment echt nog niet.
Ik breng voor het eerst een avond door in Hasselt (ik nam de andere jaren altijd een Combi) en ik heb voor het eerst het Indiase restaurant geprobeerd: het is spectaculair! Hopelijk mag ik na middernacht de Concertzaal in.
Even een toevoeging, dit ligt ook niet aan haar stage presence want dat doet ze ook wel goed. Denk de nummers zelf die me tot nu toe nog niet echt pakken