Pukkelpop 2025

Wat zijn de gevoelens bij Chappell? Op de livestream in zuid-Frankrijk komt het wel over. Misschien net iets te lang gezien ze op zich nog maar net komt kijken en dus ook nog niet het aantal hits heeft als doorsnee headliner. Maar ze staat er wel.

Ik vind Chappell Roan wel weer een enorm overtuigende show weggeven. Vol overgave, heeft er duidelijk zin in. Geweldig bij stem ook. Een ster. 👌

Daar steekt zo’n optreden van Roxy Dekker dat ik toevallig net zag toch wel enorm schraal tegen af. Ok, appels met peren vergelijken, een volledig andere league, maar is in vergelijking hiermee echt amateurisme. En tegelijk ook wel respect dat Roxy met dat stapeltje hits van haar die Wave uit elkaar liet knallen van plezier.

Sinds wanneer is het een trend om voetbalshirts te dragen op de festivalwei?
Dat gebeurt al een tijdje maar nu lijkt elke jongeling wel een voetbalshirt te dragen. Ik denk wel dat ze niet écht fan zijn van de ploegen in kwestie. Ze gaan echt alle kanten uit, die shirts.

Nationale shirts of clubshirts?

Sowieso doe ik dat bijna nooit en het is er voor de Sporting fan sowieso de moment niet voor.
Bijna allemaal clubshirts. Maar dan van Al Nassr over AS Roma en Sporting Lissabon via RC Genk (tot daar aan toe, dat is de regio) tot Engelse clubs, vanalles wat. Ik denk dat het meer een modegril is dan wat anders. Ik ga alvast nooit mijn voetbalshirts dragen op een festival, daar komt alleen maar ellende van.

Bijna allemaal clubshirts. Maar dan van Al Nassr over AS Roma en Sporting Lissabon via RC Genk (tot daar aan toe, dat is de regio) tot Engelse clubs, vanalles wat. Ik denk dat het meer een modegril is dan wat anders. Ik ga alvast nooit mijn voetbalshirts dragen op een festival, daar komt alleen maar ellende van.
Alleen die van Bohemian FC vind ik moeten kunnen. De rest kan inderdaad ellende opleveren. Te vaak gezien.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
The Dare had een uitstekende show, maar ook mijn shock moment van het festival: gooit een volle waterfles met kracht het publiek in, de vrouw naast mij is met hoofdpijn de tent uit gelopen.

• Haha
Waarderingen: nooley

Users who are viewing this thread