Pukkelpop 2025

Is er tijdens de VRT uitzending gezegd wat ze na Rudimental nog uitzenden?

Ik vind ze een beetje braaf spelen vandaag. En Chappell Roan speelt straks en lokt veel volk weg.
Vampire Weekend idd al veel betere shows weten geven. Na 35min zelfs vertrokken, weinig beleving naar saaie kant toe. Anderszijds had een main stage overrompeling verwacht zoals bij Billie Eilish en dat is het op dit moment echt nog niet.

Vampire Weekend idd al veel betere shows weten geven. Na 35min zelfs vertrokken, weinig beleving naar saaie kant toe. Anderszijds had een main stage overrompeling verwacht zoals bij Billie Eilish en dat is het op dit moment echt nog niet.
Wie lokt het meeste volk? Pommelien of Chappell? Dat is de vraag.

Ik breng voor het eerst een avond door in Hasselt (ik nam de andere jaren altijd een Combi) en ik heb voor het eerst het Indiase restaurant geprobeerd: het is spectaculair! Hopelijk mag ik na middernacht de Concertzaal in.

Zit de livestream te kijken van Chappel. Steengoede zangeres, maar tot nu toe pakt haar show me nog niet helemaal

Zit de livestream te kijken van Chappel. Steengoede zangeres, maar tot nu toe pakt haar show me nog niet helemaal
Even een toevoeging, dit ligt ook niet aan haar stage presence want dat doet ze ook wel goed. Denk de nummers zelf die me tot nu toe nog niet echt pakken

• Leuk
Waarderingen: Gigi21

Users who are viewing this thread