Pukkelpop 2025

Lijkt er op dat het resale platform pas later open gaat, ben benieuwd of het met een update later opengaat.

Ik zie op alle clashfinders bij Chappell Roan 1u(15) staan maar heeft al elk festivaloptreden dit jaar een set van 1u30 gespeeld

@ sweetpatie. Best eens mailen naar [email protected] Misschien kunnen ze je daar helpen. Je campingticket is gekoppeld aan je combiticket en campingtickets worden niet afzonderlijk verkocht.
Ik kon alleen mijn tickets verkopen en dan nieuwe combi kopen met relax.. dus dat heb ik net geprobeerd maar die combi relax waren net alweer weg denk als mss iemand tickets wil ruilen.. dan is dat een optie

Wij gaan dit jaar als groep van 6 voor het eerst naar Pukkelpop. Ivm werk kunnen we pas vrijdagochtend op de camping aankomen. Is er dan nog plek op de camping of ligt alles net zoals op Lowlands helemaal vol? We staan op Camping Relax overigens!

Wij gaan dit jaar als groep van 6 voor het eerst naar Pukkelpop. Ivm werk kunnen we pas vrijdagochtend op de camping aankomen. Is er dan nog plek op de camping of ligt alles net zoals op Lowlands helemaal vol? We staan op Camping Relax overigens!
Vorig jaar zaten wij op camping relax vanaf donderdag.
Op vrijdagochtend - voormiddag was daar zeker nog plaats genoeg.
Zal geen probleem zijn.

• Leuk
Waarderingen: Epositivo
3.45 in de voorverkoop, 3,80 op de weide. Vorig jaar kostte de bonnetjes 3,50, dus in voorverkoop ben je nu goedkoper uit dan vorig jaar!
Je kan er in de voorverkoop 20, 40, 60, 80 of 100 halen. Op de weide kun je als het goed is losse bonnetjes per stuk bijhalen en niet per pakketje.
80 bonnetjes gekocht, dat is toch 80 x 0,35 = 28 euro uitgespaard. Ofwel een drankje of 7 "gratis" 🍺

Dat wordt toch gewoon een Belg a la Bazart ofzo. Moeten echt geen internationale artiest verwachten

Mocht er nog iemand een combi in de aanbieding hebben - PM zeer welkom! (Doorverkoopplatform desastreus als gewoonlijk.)

Dat wordt toch gewoon een Belg a la Bazart ofzo. Moeten echt geen internationale artiest verwachten
Ik weet dat dit waarschijnlijk is wat er gaat gebeuren. Maar dat zou niet moeten gebeuren. Er zijn veel internationale opties beschikbaar.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: peanuts
Mocht er nog iemand een combi in de aanbieding hebben - PM zeer welkom! (Doorverkoopplatform desastreus als gewoonlijk.)
Het systeem is nog zeker niet perfect, maar toch al veel minder omslachtig dan vorige jaren. Nu kan je het ticket al gewoon kopen aan de gevraagde prijs, vroeger moest je rechtstreeks aan de verkoper betalen.

Ik weet dat dit waarschijnlijk is wat er gaat gebeuren. Maar dat zou niet moeten gebeuren. Er zijn veel internationale opties beschikbaar.
Ook al lijken sommige bands een gat in hun tourschema te hebben. Hotels, vervoer, dagje rust voor de mentale gezondheid, interviews, sessies,... liggen allemaal al heel lang vast met een reden + Pukkelpop heeft ook niet de legacy en/of budgetten die een Rock Werchter bijvoorbeeld wel heeft om grote namen als een Yungblud of Mumford & Sons last minute te overhalen.

The Hives, Caribou, Hozier, Djo, London Grammar, Kaiser Chiefs,... als die echt allemaal zo beschikbaar zijn als sommige hier denken hadden die er sowieso gestaan hoor.

Users who are viewing this thread