Pukkelpop 2025

Allesinds Mathieu Terryn komt sowieso langs op een van de dagen, al dan niet als special guest

Royel Otis dan toch op de Mainstage?!?

Bijlagen

• Screenshot_20250619_200951_Instagram.jpg
    Screenshot_20250619_200951_Instagram.jpg
    181 KB · Weergaven: 79
In 2023 in de Lift, dat is niet echt groot. Waarschijnlijk nu in de middag in de Marquee. Dus wel een mooie upgrade, maar zeker geen MainStage.

Het staat op de site al zo goed als op volgorde. Dus ga daar maar niet vanuit. Of er moeten veranderingen in het programma zijn.

Nu ze dit gepost hebben vermoed ik wel dat we de stage indeling snel zullen te weten komen. Ik beschouw dit als een (subtiele) hint.IMG_4133.jpeg

Normaal openen the Beaches de main op zondag. Als je de logica op de site volgt. Wel nieuwsgierig of ze nog met Kneecap gaan schuiven, zoals eerder aangehaald.

de homepagina op de website is gisteren een beetje aangepast.
https://www.pukkelpop.be/nl/

1750509118086.png
voor de rest is de website voor zover ik zie niet aangepast en nog vrij mager qua (praktische) informatie. nu de zomer begonnen is verwacht ik dat het wel vollen bak zal komen. ben super benieuwd wat er dit jaar allemaal te beleven valt op het festivalterrein en of daar nieuwigheden bij zijn dat wordt op de go explore pagina geplaatst op de website.

Ik hoop dat de (combi)toegangsbandjes er ongeveer zo gaan uitzien maar dan met het jaartal erbij en glitter want ik vindt voor een jubileumeditie mag het wat specialer zijn.
IMG_4126.jpeg

ik vind t aandoenlijk hoe echt letterlijk niemand dit weekend ook maar 1 seconde aan pukkelpop denkt.
en jij gewoon doorgaat, alsof er dit weekend geen pinkpop en graspop zijn.
als ik je mag gerust stellen ik denk heust ook wel aan andere festivals maar pukkelpop is nu eenmaal mijn favoriet en graspop/pinkpop die deze week bezigzijn zijn niet mijn ding maar volg het wel een heel klein beetje als ik naar studio Brussel luister.

Users who are viewing this thread