Ik heb even festivals in de buurt gecheckt op wat ik interessant zou vinden en ook wat er veel gezegd wordt dat men verwacht.
Die donderdag zijn het gewoon Belgische acts, daar begin ik niet aan, kan iedereen opsommen die een plaat uit heeft, Sylvie Kreusch zal er wel bij zijn en wie weet wie nog allemaal.
Charli xcx, Chappell Roan en Queens of the Stone Age worden het vaakst getipt (al zie ik hier Post Malone ook veel vallen), ik betwijfel of Charli Ʃn Chappell zouden komen, lijkt me dat ze ons wel Post zullen lappen in plaats van minstens ƩƩntje, Queens lijken een zekerheid.
Ik zie dat het in theorie zou kunnen dat Idles zaterdag komt, spelen de dag erna op Cabaret Vert wat echt niet ver ligt eigenlijk en zijn voorlopig ook vragende partij om niet de absolute headliner te zijn lijkt het wel dus kunnen in combinatie met die drie.
The Chats - Hermanos Gutierrez - Vampire Weekend - The Last Dinner Party - Bloc Party - Mannequin Pussy - Jamie xx - Kneecap - Michael Kiwanuka - Sprints - Wunderhorse - Nilufer Yanya - Khruangbin - Geordie Greep - MJ Lenderman - Royel Otis - Hozier - High Vis - Lambrini Girls spelen allemaal rond die tijd op festivals niet zo ver uit de buurt en zijn bij mijn weten nog niet op de andere Belgische festivals aangekondigd.
Allemaal gaat het natuurlijk niet komen, maar alles in die lijst zou me wel mee op weg zetten naar een combi.