Pukkelpop 2025

Will Smith, lachen! Nog eens een passage van Vampire Weekend in België? Jamie XX de afgelaste corona-editie inhalen, Sammy Virji in de booth en nog een rondje IDLES? Last Dinner Party zal ook wel niet missen

• Geweldig
Waarderingen: WardAgain
Damn die van Cabaret Vert zijn goed bezig! Goedkoper dan PP naar het schijnt! Denk dat ik dit jaar PP ga skippen.

Qotsa staat wel gevaarlijk geprogrammeerd. Zijn er nog andere festivals als concurrentie dat weekend?
Tijdje geleden, zoals jullie al weten, vernomen dat ze waren aangeboden aan ander groot Belgisch festival in augustus, omdat ze er planmatig niet uitraakten met Pukkelpop om de show in te halen.

Vampire Weekend mogen ze niet missen.
Jamie xx zie ik eerder Werchter doen als Barn afsluiter op donderdag.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Will Smith & Idles wtf?!😂

Bijlagen

• FB_IMG_1733830625012.jpg
    FB_IMG_1733830625012.jpg
    198,9 KB · Weergaven: 65
Qotsa staat wel gevaarlijk geprogrammeerd. Zijn er nog andere festivals als concurrentie dat weekend?
Tijdje geleden, zoals jullie al weten, vernomen dat ze waren aangeboden aan ander groot Belgisch festival in augustus, omdat ze er planmatig niet uitraakten met Pukkelpop om de show in te halen.

Vampire Weekend mogen ze niet missen.
Jamie xx zie ik eerder Werchter doen als Barn afsluiter op donderdag.
Dat weekend is er eigenlijk alleen maar Lowlands en Pukkelpop en CV.

Het lijkt zondag voor QOTSA bij PKP

Die laatste dag Cabaret Vert is briljant!

Ook nee, Jack White. Gelukkig heb ik kaartjes gekregen om hem vanochtend in maart te zien.

Will Smith als de Chappell Roan sub zou leuk zijn. Ik kan hem alleen niet voorstellen op Pukkelpop!

Dat weekend is er eigenlijk alleen maar Lowlands en Pukkelpop en CV.

Het lijkt zondag voor QOTSA bij PKP

Die laatste dag Cabaret Vert is briljant!

Ook nee, Jack White. Gelukkig heb ik kaartjes gekregen om hem vanochtend in maart te zien.
Dan zal het wel in orde komen, vraag me dan af waarom er tijdje terug moeilijkheden waren.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Will Smith in de Dance Hall zou wel compleet gek zijn natuurlijk. Die man heeft letterlijk alleen maar hits.
Will Smith zal niet in de DH spelen. De menigte zou enorm zijn.

Ik zie het nu Main Stage, laat in de middag 'Summertime' zingen met een biertje in mijn hand en de zon schijnt op mijn gezicht.

• Leuk
Waarderingen: jova

Users who are viewing this thread