Pukkelpop 2025

Wallows en the Linda Linda’s zie ik ook wel nog overkomen.

Edit: en voeg The Dare daar ook maar aan toe.

Na aankondiging R&L mogen we Hozier ook wel toevoegen denk ik aan het lijstje kanshebbers? En hoeveel kans is er voor Bring me the Horizon?

Na aankondiging R&L mogen we Hozier ook wel toevoegen denk ik aan het lijstje kanshebbers? En hoeveel kans is er voor Bring me the Horizon?
Staan exclusief voor de EU op Rock Am Ring en Rock Im Park. 0 kans dus.

Ik denk nog steeds QOTSA-Chappel/ietsbelgisch samen - Charli XCX

Is sowieso Werchter. Pukkelpop heeft ze al gehad. Zulke volgorde wordt wel aangehouden.
Ik vergiste me toen ik dacht dat ze dit jaar bij RW hadden gespeeld. Geen groot verlies voor mij

Laatst bewerkt:
Zit ook wel in het kamp 'hoe zijn Chappell en Sabrina ineens ZO groot geworden in 5 minuten' hoor. Beide prima leuke muziek (Carpenter echt een toffe plaat), maar ZO groot en ZO populair deed mij ook even fronsen.

Charli snap ik wel beter. Timmert zoals ik zei ook al best lang aan de weg.
Sabrina zit al aan album zes, Matt... Ook geen overnight succes. Nonsense was vorig jaar al een hit(je). Chapell is ook al effe bezig, sinds 2023 (vooral in de VS) on the rise.

• Leuk
Waarderingen: TMS98
Schrijf Hozier ook maar op als sub hoor. Twee keer in Vorst gespeeld recentelijk, die gast is helemaal terug van weggeweest lijkt me.

Sabrina zit al aan album zes, Matt... Ook geen overnight succes. Nonsense was vorig jaar al een hit(je). Chapell is ook al effe bezig, sinds 2023 (vooral in de VS) on the rise.
En met de eerste vijf albums dus eigenlijk niks noemenswaardigs gepresteerd. Chapell Roan: dat album is vorig jaar uitgekomen en is niet één keer genoemd in welk jaarlijstje dan ook. Dat ontplofte pas dit jaar, waarna ze hebben geprobeerd het album nog opnieuw te releasen, maar een 2e release dingt niet mee om de jaarlijstjes. Nu niet doen alsof het allemaal superlogisch is natuurlijk.

En met de eerste vijf albums dus eigenlijk niks noemenswaardigs gepresteerd. Chapell Roan: dat album is vorig jaar uitgekomen en is niet één keer genoemd in welk jaarlijstje dan ook. Dat ontplofte pas dit jaar, waarna ze hebben geprobeerd het album nog opnieuw te releasen, maar een 2e release dingt niet mee om de jaarlijstjes. Nu niet doen alsof het allemaal superlogisch is natuurlijk.
Emails can't send had echt wel al wat succes hoor. Feather, Nonsense.. 't Is niet omdat je 't niet kent dat het "niks noemenswaardig" is. Waarmee ik niet wil zeggen dat al die voorgaande platen spectaculaire muziek zijn, maar Carpenter was binnen bepaalde kringen wel echt al even aan het opkomen, zeker met haar vorige album. En like I said: succes van Chappell was vorig jaar al een dingetje aan het worden, voornamelijk in de VS. Hier niet. Wat zeg ik daar fout mee.

Schrijf Hozier ook maar op als sub hoor. Twee keer in Vorst gespeeld recentelijk, die gast is helemaal terug van weggeweest lijkt me.
Heb het gevoel dat we veel kunnen opschrijven voor Pkp, maar dat er nog het 1 en ander gaat uitzwermen.

Heb het gevoel dat we veel kunnen opschrijven voor Pkp, maar dat er nog het 1 en ander gaat uitzwermen.
Voor de zes hoogste spots kom ik nu aan dit rijtje namen:
Queens of the Stone Age (zelfbevestiging?)
Charli xcx
Chappell Roan
Khruanghbin
Hozier
Amelie Lens
Armin Van Buuren
Oscar and the Wolf
Vampire Weekend
Justice
The Prodigy

11 namen voor 6 plekken. Kan er dus boenk op zijn, of ook net ernaast. We zullen zien!

Voor de zes hoogste spots kom ik nu aan dit rijtje namen:
Queens of the Stone Age (zelfbevestiging?)
Charli xcx
Chappell Roan
Khruanghbin
Hozier
Amelie Lens
Armin Van Buuren
Oscar and the Wolf
Vampire Weekend
Justice
The Prodigy

11 namen voor 6 plekken. Kan er dus boenk op zijn, of ook net ernaast. We zullen zien!
+ Kiwanuka
- Oscar

En ik schrijf ook Post Malone nog niet af.

• Leuk
Waarderingen: jonveras
+ Kiwanuka
- Oscar

En ik schrijf ook Post Malone nog niet af.
Staat Oscar sowieso op Werchter dan?

Dan hebben we dit rijtje namen:
  • Queens of the Stone Age (zelfbevestiging?)
  • Charli xcx
  • Chappell Roan
  • Khruanghbin
  • Hozier
  • Amelie Lens
  • Armin Van Buuren
  • Post Malone
  • Vampire Weekend
  • Justice
  • The Prodigy
  • Michael Kiwanuka

Users who are viewing this thread