Pukkelpop 2025

Trouwens, we zijn benieuwd naar Kneecap. Maar toen in vanochtend naar de bakker liep vlakbij het kerkje, kon ik al zien wat er op de schermen zou komen te staan. Genoeg over Palestina en zo. Dus er worden genoeg boodschappen gebracht deze festivaldag.

Trouwens, we zijn benieuwd naar Kneecap. Maar toen in vanochtend naar de bakker liep vlakbij het kerkje, kon ik al zien wat er op de schermen zou komen te staan. Genoeg over Palestina en zo. Dus er worden genoeg boodschappen gebracht deze festivaldag.
Ze spelen in de Wave. Kun je dat vanaf daar al zien dan?

Ze spelen in de Wave. Kun je dat vanaf daar al zien dan?
Sorry, te snel geschreven. Bedoelde dat we benieuwd waren naar kneecap, maar dat er bij macklemore genoeg over Palestina gaat. Kon de schermen van de mainstage zien om 8.30 uur

Wat, een internationale naam verdwijnt en wordt vervangen door een goedkopere lokale act.... Dat kan toch niet waar zijn!

De afwezigen hadden ongelijk. Maar de test gedaan bij de Gen Z-ers die we bij hebben, die kennen hen niet blijkbaar.

Macklemore stond wel te genieten in het publiek heb ik gehoord. 😉
Montell Fish had geweldig veel fanatieke Gen-Zers in zijn publiek terwijl Vampire Weekend inderdaad wel een ouder publiek had.
C-Mat was qua publieksopkomst de zwaarste tegenvaller van de late acts in de Marquee.

Users who are viewing this thread