Pukkelpop 2025

Baloji, Amenra en Goldband samen op 1 podium, dat alleen al was legendarisch. ISE, Kaat Van Stralen en J. Bernardt hadden voor mij niet gehoeven.
Smaken verschillen. Ik had niks aan Baloji en Kaat Van Stralen in deze opzet. ISE vond ik na AmenRa echt goed in deze opzet

Beetje stemmingmakerij dit. Stond prima vol. CMAT, dat was halfleeg.

Wel zo’n beetje het kortste uur uit m’n leven. Echt, die 60 minuten voelden aan als 15. Zelfs de band merkte het op. Zonde. Maar viel me wel weer op hoeveel laagjes er in die livesound zit.

Ook nog even roepen hoe goed Chappel was. 2 jaar geleden nog onbekend en nu dit. Bizar gewoon.
Hoe is dat stemmingmakerij? Ik zeg niet dat ze geen volle tent verdienen. Ik zeg gewoon wat ik zie.

Over Vampire Weekend, tent was toch echt zeer matig gevuld. Schat 6 a 7000 man Max.
De afwezigen hadden ongelijk. Maar de test gedaan bij de Gen Z-ers die we bij hebben, die kennen hen niet blijkbaar.

Macklemore stond wel te genieten in het publiek heb ik gehoord. 😉

• Leuk
Waarderingen: yannickd
De afwezigen hadden ongelijk. Maar de test gedaan bij de Gen Z-ers die we bij hebben, die kennen hen niet blijkbaar.

Macklemore stond wel te genieten in het publiek heb ik gehoord. 😉
Het is soms moeilijk te volgen. Volle wei voor Ronnie Flex

Morgen voor het eerst een dagje naar PP, erg veel zin in. Ik heb een vraagje, want Justice en Papa Roach staan tegelijkertijd, en meteen erna beginnen QotsA, de voornaamste reden dat we gaan.

Ik zie dat het podium waar Papa Roach speelt vrij dicht naast de main stage ligt, is het mogelijk om al een plekje op het veld daar op te zoeken en toch wat van de marquee mee te krijgen, of is dat omdat het een dichte tent is onmogelijk?

Morgen voor het eerst een dagje naar PP, erg veel zin in. Ik heb een vraagje, want Justice en Papa Roach staan tegelijkertijd, en meteen erna beginnen QotsA, de voornaamste reden dat we gaan.

Ik zie dat het podium waar Papa Roach speelt vrij dicht naast de main stage ligt, is het mogelijk om al een plekje op het veld daar op te zoeken en toch wat van de marquee mee te krijgen, of is dat omdat het een dichte tent is onmogelijk?
Ligt er maar net aan waar je op het veld bij de mainstage wil staan. Marquee ligt wat meer naar achteren, dus dan sta je bij de mainstage ook best veraf. Ik zou een kwartier voor het einde vd show van Papa Roach (als dat je ding is, zou zelf liever naar Justice gaan - dat wordt episch lijkt me) richting voorkant mainstage lopen. Verwacht geen grote drukte bij QOTSA overigens, net als op Lowlands. Ideaal wat mij betreft. Verheug me er iig op.

Users who are viewing this thread

• guyli