Pukkelpop 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Ik blijf op m'n honger zitten qua geruchten. Met zo'n poel namen die namen verwacht ik ergens gewoon wat meer aan de bovenkant van het affiche. Goldband zeg. Komaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.410
1.914
  • Thinking
Waarderingen: zero

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
317
245
Hoopje voor Pukkelpop na die Lowlands drop: The Smile, Jorja Smith, NAS, Denzel Curry, Soulwax, Spinvis.

Jammer dat Big Thief en Sampha weinig kans hebben.
Ik hoop dat Sampha door komt. Staat in NL zowel op Lowlands als NSJ dus geen exclusiviteit, maar ik vrees het.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
Zijn ze nu een grote headliner of niet?
Ja, achteraf gezien wel zeker, aangezien het uiteindelijk uitverkocht raakte, al was dat op de valreep? Killers + Florence lijkt me in ieder geval groter dan QOTSA + Offspring.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Wat zou de ticketprijs worden is vooral een belangrijke vraag. Vorig jaar was het nog 265 euro. Dit jaar iets in richting van 290?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.689
2.350
Denk eigenlijk dat ze Smith niet gaan hebben, staat ook (nog) niet op Lowlands & tourt volledige zomer dus niet per sé overal in augustus
Toch logisch dat die niet op LL staat aangezien Pinkpop die al heeft? In België staat die nog nergens, dus lijkt me wel een redelijk grote zekerheid hoor. Ook ééntje die perfect past bij (het huidige) PKP.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.410
1.914
Hmm, geen idee. Goldband speelde vorig jaar nog als tweede van de dag op Cactus, ergens over de middag op Core of als voorlaatste op Rock Zottegem. Zijn best populair, maar bakken tickets gaan die nu ook weer niet verkopen denk ik.
Maar ze lijken deze zomer maar 3 shows te spelen, staan op LL als headliner, krijgen een aparte aankondiging voor Sziget. En het is PKP, tuurlijk staan die hoog.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Benieuwd naar de reacties als Goldband en The Sugababes op pukkelpop worden aangekondigd. De skinny meiden van The Sugababes zijn nu meer vrouw en iets ronder geworden maar het blijft aanstekelijke muziek, mooie vrouwen om naar te kijken en hun stemmen zijn nog altijd mooi in harmonie. De Guardian gaf hun vier sterren (op vijf) voor een recent optreden in de O2;
Goldband bewees vorig jaar dat geld verdienen toen voorrang had op een degelijke set neerzetten op sommige festivals maar op hun best zijn ze wel keigoed en een echte feestband.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
Maar ze lijken deze zomer maar 3 shows te spelen, staan op LL als headliner, krijgen een aparte aankondiging voor Sziget. En het is PKP, tuurlijk staan die hoog.
Ja, vast wel. Had had alleen wat eerlijker gevonden als comeback na een tijdje, niet als staart van hun 2-3 jarige tour. Een beetje zoals Balthazar op RW19 wel terecht zo'n hoge plek kreeg want exclusief en na lang niet meer spelen.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Hoopje voor Pukkelpop na die Lowlands drop: The Smile, Jorja Smith, NAS, Denzel Curry, Soulwax, Spinvis.

Jammer dat Big Thief en Sampha weinig kans hebben.
Big Thief kon op drie weken tijd nog niet het OLT Rivierenhof volledig uitverkopen dus commercieel een veel mindere trekker dan bv Soulwax.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
De skinny meiden van The Sugababes zijn nu meer vrouw en iets ronder geworden maar het blijft aanstekelijke muziek, mooie vrouwen om naar te kijken en hun stemmen zijn nog altijd mooi in harmonie.
Donald Trump GIF by Election 2016

Donald zou trots zijn op zijn festileaks AI botje
 
  • On fire
  • Haha
Waarderingen: zero en RubenFrusciante

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Benieuwd naar de reacties als Goldband en The Sugababes op pukkelpop worden aangekondigd. De skinny meiden van The Sugababes zijn nu meer vrouw en iets ronder geworden maar het blijft aanstekelijke muziek, mooie vrouwen om naar te kijken en hun stemmen zijn nog altijd mooi in harmonie. De Guardian gaf hun vier sterren (op vijf) voor een recent optreden in de O2;
Goldband bewees vorig jaar dat geld verdienen toen voorrang had op een degelijke set neerzetten op sommige festivals maar op hun best zijn ze wel keigoed en een echte feestband.
Dit hele bericht voelt als een hele slechte fever dream.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Maar ze lijken deze zomer maar 3 shows te spelen, staan op LL als headliner, krijgen een aparte aankondiging voor Sziget. En het is PKP, tuurlijk staan die hoog.
Dankzij Goldband verkocht Cactusfestival in 2023 zowel de vrijdagtickets als combitickets twee maanden voor het festival uit al was de rest van de line-up die vrijdag enkel Belgisch. Ook, Zottegem verkocht dankzij Goldband zijn vrijdag volledig uit als eerste dag. In Crammerock heb ik de tent nooit zo druk geweten als bij Goldband met vooral veel jeugd op de eerste rijen. In Pukkelpop gaan ze gegarandeerd ook heel goed scoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en pigital

jamesmurphy

Playlistbediener
30 nov 2019
26
6
Hoezo zou je als organisatie maar 2 namen bekend maken? Lowlands dropt meteen 49 stuks.

(Het is strategie i know)

Maar wat is de gedachte erachter?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Hoezo zou je als organisatie maar 2 namen bekend maken? Lowlands dropt meteen 49 stuks.

(Het is strategie i know)

Maar wat is de gedachte erachter?
Je geeft de headliners elke dag hun momentje, volgende week de match om de hype aan te wakkeren, en op einde week start je voorverkoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken