Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dus Liam Gallagher, Pixies en Editors in een tent?
Florence achterna. Maar dan in een kleinere tent.

(Vond Florence in die Barn trouwens een stuk scherper en pakkender dan de laatste keren op de main, dus slecht nieuws is dat niet. Maar haar show was ook gewoon strakker vond ik.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Hebbben (Hear Hear dan toch) vandaag nog promo gemaakt over net beschikbaar geworden VIP tickets. Alsook dat de timetable 'soon' zal komen. Lijkt me nog niet dood en begraven dan?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Dit weekend ook horen waaien dat hoofdpodium niet gebruikt zal worden bij hear hear en een aantal (Belgische) namen worden overgeheveld naar pukkelpop. 15.000-tal kaarten verkocht..

Op zich is 15K ook geen dramatisch cijfer. Ken had in maart al gezegd dat de verwachting achter de schermen eerder richting 20K bezoekers ging, in plaats van de gecommuniceerde 30K. Als dat klopt, zullen ze wel voldoende op schema zitten om geen verlies te draaien zeker? Natuurlijk is het nu al duidelijk dat dit geen blijver wordt. Maar dat had niemand ook echt verwacht, denk ik.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Midlake speelt begin September in Maastricht en heeft in de weken ervoor nog niets gepland. Zou ik een mooie toevoeging vinden.

Meest recente album kan ik trouwens iedereen aanbevelen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Het dubbele, dacht ik.
15.000 nu, dat wordt afklokken op 20.000.

Da's eigenlijk vrij goed vind ik. 30.000 verwachten voor één dag op een nieuw festival zonder échte uitschieters gericht op een iets ouder, alternatief publiek was toch echt te veel van het goede. Ook Live is Live had het moeilijk met die ene dag van The National. Die dachten ook dat ze meteen gingen uitverkopen.

Maar ja goed, 't is niet de eerste keer dat ze bij PKP aan zelfoverschatting doen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Ik hoop het in alle geval, maar dat I niet cancelt! Was m’n nummer 1 op Werchter!
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Op facebookpagina van slipknot werd de europese tournee met support acts aangekondigd gisteren: Jinjer en Vended.
Zou nog wel leuke extra namen zijn ;) Helaas waarschijnlijk enkel voor de zaalshows...
Vended is dat niet de band met de zonen van....

Dacht dat alleen dat Cypress Hill mee kwam van de USA tour.
Jinjer die stonden daar ook normaal bij maar door het uitbreken van de oorlog hadden die gecancelled.
In This Moment had ik ook graag een gezien,moet er wel geen al te hoge verwachtingen van hebben vrees ik.
Ho99o9 ken ik niet.
 

Bijlagen

  • 289240874_2547101038758574_5342670820528106761_n.jpg
    289240874_2547101038758574_5342670820528106761_n.jpg
    463,5 KB · Weergaven: 5

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Nu Rock Werchter achter de rug is zullen we een update mogen verwachten van Pukkelpop?
Ben benieuwd wat ze met Hear Hear gaan doen en welk effect dit op Pukkelpop gaat hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Nu Rock Werchter achter de rug is zullen we een update mogen verwachten van Pukkelpop?
Ben benieuwd wat ze met Hear Hear gaan doen en welk effect dit op Pukkelpop gaat hebben.

Op de socials van Pukkelpop hadden ze gemeld dat we volgende week ergens namen en tijdschemas kunnen verwachten. Dus ik denk dat het eind deze week of volgende week komt. Als ik zo naar de line-up kijk mist zeker vrijdag nog wat headliners en sterke subs.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Op de socials van Pukkelpop hadden ze gemeld dat we volgende week ergens namen en tijdschemas kunnen verwachten. Dus ik denk dat het eind deze week of volgende week komt. Als ik zo naar de line-up kijk mist zeker vrijdag nog wat headliners en sterke subs.

Buiten Slipknot en Cypress Hill ken ik ook weinig of niks van het programma.
Hopelijk komt er nog iets deftig bij.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Buiten Slipknot en Cypress Hill ken ik ook weinig of niks van het programma.
Hopelijk komt er nog iets deftig bij.
while she sleeps en fleddy geven wel een deftige show, wargasm is extreem gehyped op een aantal engelse metalfestivals maar ik snap de hype niet echt.

voor metalfans is ghostmane en pendulum vaak ook wel een goeie gateway in de andere genres van pukkelpop.

na alle artikels van werchter ben ik nu ook wel benieuwd naar goldband.

Ik hoop vooral dat Jinjer hier nog bij komt van slipknot hun tour. In dat geval denk ik dat ik wel een dagkaartje ga kopen

en uiteindelijk, slipknot hun liveshow staat als een huis, dat is van het beste die je kan krijgen over alle genres heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
while she sleeps en fleddy geven wel een deftige show, wargasm is extreem gehyped op een aantal engelse metalfestivals maar ik snap de hype niet echt.

voor metalfans is ghostmane en pendulum vaak ook wel een goeie gateway in de andere genres van pukkelpop.

na alle artikels van werchter ben ik nu ook wel benieuwd naar goldband.

Ik hoop vooral dat Jinjer hier nog bij komt van slipknot hun tour. In dat geval denk ik dat ik wel een dagkaartje ga kopen

en uiteindelijk, slipknot hun liveshow staat als een huis, dat is van het beste die je kan krijgen over alle genres heen.

Had niet gezien dat While She Sleeps erbij stonden.
Ik heb ze niet echt kunnen meepikken op GMM,dus herkansing in Hasselt.
Nothing But Thieves ga ik ook eens checken,Fleddy pik ik wel mee als er niks anders interessant op dat tijdslot is.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Vandaag was er activiteit op de wei! Wanneer mijn fiets gerepareerd is, dan ga ik naar het werk met de fiets en zal ik af en toe kiekjes maken.
Voorlopig moeten jullie het doen met "er zijn mannen en camionetten en de mannen hadden spullen vast".

Voor de nieuwe namen: op de site staan de namen geordend als headliner - middensegment - undercard.
- Headliners
-- Vrijdag: Slipknot, Cypress Hill
-- Zaterdag: TI, LB, CDW
-- Zondag: AC, OaTW, BMTH

Za en Zo dus 3, vrijdag 2. Ik denk dat we wel een grote naam op vrijdag kunnen verwachten?

- Middensegment
-- Vrijdag: 11 namen
-- Zaterdag: 11 namen
-- Zondag: 10 namen

Voor zondag dan nog 1 naam?
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Vandaag was er activiteit op de wei! Wanneer mijn fiets gerepareerd is, dan ga ik naar het werk met de fiets en zal ik af en toe kiekjes maken.
Voorlopig moeten jullie het doen met "er zijn mannen en camionetten en de mannen hadden spullen vast".

Voor de nieuwe namen: op de site staan de namen geordend als headliner - middensegment - undercard.
- Headliners
-- Vrijdag: Slipknot, Cypress Hill
-- Zaterdag: TI, LB, CDW
-- Zondag: AC, OaTW, BMTH

Za en Zo dus 3, vrijdag 2. Ik denk dat we wel een grote naam op vrijdag kunnen verwachten?

- Middensegment
-- Vrijdag: 11 namen
-- Zaterdag: 11 namen
-- Zondag: 10 namen

Voor zondag dan nog 1 naam?
vrijdag denk (en hoop) ik ook wel op nog 1 grote naam.
Cypress Hill is nu niet echt nog iets die als sub headliner gaat staan.

Persoonlijk hoop ik voor in de namiddag nog op een Russkaja. Zit ervoor nog in engeland en erna op sziget. Past perfect in hun tourschema om even te stoppen in Hasselt. Zou wel terug leuk zijn. Na hun passage op Alcatraz staan ze toch op wat meer festivals en in europese zalen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
met een affiche als deze heb je eigenlijk een testrun om te zien als slipknot een stadiumband is. heel die dag rust op 1 naam
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Vandaag was er activiteit op de wei! Wanneer mijn fiets gerepareerd is, dan ga ik naar het werk met de fiets en zal ik af en toe kiekjes maken.
Voorlopig moeten jullie het doen met "er zijn mannen en camionetten en de mannen hadden spullen vast".

Leuk dat je dat gaat doen! Ben erg benieuwd naar de foto's en updates. :)

Voor de nieuwe namen: op de site staan de namen geordend als headliner - middensegment - undercard.
- Headliners
-- Vrijdag: Slipknot, Cypress Hill
-- Zaterdag: TI, LB, CDW
-- Zondag: AC, OaTW, BMTH

Za en Zo dus 3, vrijdag 2. Ik denk dat we wel een grote naam op vrijdag kunnen verwachten?

- Middensegment
-- Vrijdag: 11 namen
-- Zaterdag: 11 namen
-- Zondag: 10 namen

Voor zondag dan nog 1 naam?

Ik denk dat er nog een headliner komt op vrijdag die elektronisch is (elke dag heeft een elektronische headliner m.u.v vrijdag), en als ik kijk naar de verwachtingen/lekken op eFestivals dan zie ik dat Paul Kalkbrenner een gat heeft die dag, dus die vind ik aannemelijk. Verder hoop ik dat er op vrijdag nog wat rock/metal bands komen. Qua middensegment zou ik geen idee hebben.

Ook nog een totaal op niks gebaseerde poging: mogelijk Blaze op Zondag? Hebben nog niks in de BeNeLux.
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Leuk dat je dat gaat doen! Ben erg benieuwd naar de foto's en updates. :)



Ik denk dat er nog een headliner komt op vrijdag die elektronisch is (elke dag heeft een elektronische headliner m.u.v vrijdag), en als ik kijk naar de verwachtingen/lekken op eFestivals dan zie ik dat Paul Kalkbrenner een gat heeft die dag, dus die vind ik aannemelijk. Verder hoop ik dat er op vrijdag nog wat rock/metal bands komen. Qua middensegment zou ik geen idee hebben.

Ook nog een totaal op niks gebaseerde poging: mogelijk Blaze op Zondag? Hebben nog niks in de BeNeLux.
Paul Kalkbrenner zou ook wel zalig zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken