Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Twenty One Pilots nu ook naar Sziget, ik denk dat we na de Foo's nu ook onze tweede headliner kennen. Ik zie The 1975 ook wel nog komen ondanks dat ze al op Werchter staan, maar hier dan als sub/Marquee afsluiter.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Net gezien op Instagram story van Foo Fighters: Sziget op 13 augustus.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
The National ook ineens kanshebber voor een (sub)headliner positie met hun aankondiging in Portugal de dag voor Pukkelpop (14/08)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.373
3.394
Pukkelpop schiet ook wakker! Nieuwe profielfoto op Facebook. Goed nieuws dat we waarschijnlijk niet gaan moeten wachten tot februari voor de eerste namen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Pukkelpop schiet ook wakker! Nieuwe profielfoto op Facebook. Goed nieuws dat we waarschijnlijk niet gaan moeten wachten tot februari voor de eerste namen.

Vorig jaar waren ze er ook vroeg bij met het design, maar kregen we de namen pas in maart.
Ik houd hen niet tegen om vroeger met namen te komen ;)

Het nieuwe design hebben ze precies gemaakt met paint btw.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Thijs wrote:
Pukkelpop schiet ook wakker! Nieuwe profielfoto op Facebook. Goed nieuws dat we waarschijnlijk niet gaan moeten wachten tot februari voor de eerste namen.

Vorig jaar waren ze er ook vroeg bij met het design, maar kregen we de namen pas in maart.
Ik houd hen niet tegen om vroeger met namen te komen ?

Het nieuwe design hebben ze precies gemaakt met paint btw.

Ze moeten ergens op bezuinigen na afgelopen jaar he
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Losse Foo Fighters aankondiging volgende week? Lijkt me wel zo'n naam die hun zomertourdata buiten wil hebben voor het einde van dit jaar.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Losse Foo Fighters aankondiging volgende week? Lijkt me wel zo’n naam die hun zomertourdata buiten wil hebben voor het einde van dit jaar.

De vroegste aankondiging die pkp ooit gedaan heeft was eind februari. December zou heel vroeg zijn. Maar ik houd hen niet tegen :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
The National
Childish Gambino
- Maribou State (stond dit jaar blijkbaar al op PkP)
+ Belle & Sebastian
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
mattman wrote:
Losse Foo Fighters aankondiging volgende week? Lijkt me wel zo’n naam die hun zomertourdata buiten wil hebben voor het einde van dit jaar.

De vroegste aankondiging die pkp ooit gedaan heeft was eind februari. December zou heel vroeg zijn. Maar ik houd hen niet tegen
1f642.svg

Om hier op terug te komen: Ik denk toch dat we toch vroeger dan ooit namen gaan krijgen aangezien de wishlist er nu al is.

Een dag met Foo Fighters, The Offspring en Prophets of Rage is zomaar mogelijk. Geen relevante namen, wel een dag die de oude bezoekers van vroeger voor een keer terug naar Pukkelpop kan brengen.

Mijn top 3:

Daughters
Beach House
Aphex Twin
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Ga je naar de show in de Botanique van Daughters, Tettenvogel? :D
 

toon

Playlistbediener
4 dec 2018
6
0
https://stressfactor.be/festivalnieuws/drake-in-januari-naar-het-sportpaleis

Drake kandidaat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken