ES Primavera Sound Festivals 2025

DTRH heeft Massive Attack! Ik ben zo teleurgesteld dat Primavera ze na 2022 nooit meer heeft geboekt. Ze moeten headlinen in plaats van Chappell or Sabrina, en de lineup zou heel mooier zijn

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel
DTRH heeft Massive Attack! Ik ben zo teleurgesteld dat Primavera ze na 2022 nooit meer heeft geboekt. Ze moeten headlinen in plaats van Chappell or Sabrina, en de lineup zou heel mooier zijn
Het volk heeft anders gesproken: Primavera Sound heeft nog nooit zo vroeg al zijn weekeinde tickets verkocht. Geniale commerciêle zet!

• Leuk
Waarderingen: breadant
Wow! Malkmus, frontman van Pavement. Zalige toevoeging en uit het niets.

Bijlagen

• FB_IMG_1733230235484.jpg
    FB_IMG_1733230235484.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 23
  • Leuk
Waarderingen: BeWario
Beste mensen, nu de meeste lineups vorm beginnen te krijgen merk ik dat ik gewoon te laat ben geweest met kaarten kopen voor Primavera, want wat een line up! Ik zou graag in Barcelona aansluiten. Weten jullie of er nog resale mogelijkheden of betrouwbare platformen zijn om een weekendticket te bemachtigen?

Thanks alvast!

Normaal zou ik zeggen: komt wel goed, Primavera verkoopt nooit uit dus je kan altijd nog goeie deals doen dichter bij het festivals. Maar ja, dit jaar is dat dus een beetje anders gelopen.

Moet wel nog lukken hoor, maar zal wat meer moeite kosten. Transfer zal via de AccessTicket of Fever app gaan.

• Geweldig
Waarderingen: Nelios
BKS 2025 kut imo. Ik woon in New York dus ik heb nog nooit Eefje gezien, maar de anderen... bleh. Primavera beter en goedkoper met de Early Bird korting

Users who are viewing this thread