ES Primavera Sound 2022 - Nieuws en Geruchten

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik ben nog op zoek naar enkele tickets voor weekend 2, mocht iemand ze over hebben! :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die van mij zijn net terugverkocht via de waitinglist, sorry!

Sinds eergisteren is terugzetten in de wachtlijst pas mogelijk dus het loont om je voor de waiting list aan te melden op de Primavera site.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Die van mij zijn net terugverkocht via de waitinglist, sorry!

Sinds eergisteren is terugzetten in de wachtlijst pas mogelijk dus het loont om je voor de waiting list aan te melden op de Primavera site.
Had je er teveel of toch besloten niet te gaan?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Die van mij zijn net terugverkocht via de waitinglist, sorry!

Sinds eergisteren is terugzetten in de wachtlijst pas mogelijk dus het loont om je voor de waiting list aan te melden op de Primavera site.

Haha jammer, net te laat. Yes, heb me op de waiting list gezet!

Je kunt dat weekend natuurlijk ook gewoon naar Hilvarenbeek gaan ;)

M'n eigen tickets heb ik al even, maar inmiddels ook meer vrienden overtuigd. Zal BKS zeker met pijn in het hart missen, maar voelt wel als een once in a lifetime dingetje deze Primavera.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Was leuk geweest! Misschien kan dat nog op een ander festival dit jaar. :D

Baal enorm dat we niet meer kunnen gaan maar kijk wel al enorm uit naar al jullie verslagen!!!!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik zit in hetzelfde schuitje als Timmetje helaas en heb ze ook terug moeten sturen :mad: Niet meer te combineren met het werk van mijn vriendin en mij. Heel erg balen, het lijkt me sowieso al geweldig door het tijdstip en dan ook nog zo'n line-up
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
The Smile zal op 10 juni op Primavera spelen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Jammer dat dit het tweede weekend is, zou ze op een festival graag willen zien.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Massive Attack heeft de tour geannuleerd wegens het herstelproces na ziekte van een van de bandleden, ben benieuwd wat ze daar op deze termijn nog qua vervanging voor kunnen regelen.
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Gelukje voor BKS dat ze Massive Attack niet voor nog een jaar geboekt hadden. Wel zuur deze annulering, keek er naar uit om ze eindelijk eens live te zien
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Iemand enig idee wanneer we een blokkenschema kunnen verwachten zodat we kunnen zien hoe groot de schade is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken