Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
M'n eigen tickets heb ik al even, maar inmiddels ook meer vrienden overtuigd. Zal BKS zeker met pijn in het hart missen, maar voelt wel als een once in a lifetime dingetje deze Primavera.
Ik zit in hetzelfde schuitje als Timmetje helaas en heb ze ook terug moeten sturen Niet meer te combineren met het werk van mijn vriendin en mij. Heel erg balen, het lijkt me sowieso al geweldig door het tijdstip en dan ook nog zo'n line-up
The Smile still are: Jonny Greenwood, Tom Skinner, Thom Yorke. Their new album 'Wall Of Eyes' is out January 26th and they are on tour in Europe in March.
The Smile still are: Jonny Greenwood, Tom Skinner, Thom Yorke. Their new album 'Wall Of Eyes' is out January 26th and they are on tour in Europe in March.
Zie Cave in principe al twee keer die maand, dus voel niet zo de behoefte om nog een groot event als TW Classic mee te pakken. Even afwachten wat het voor Nederland wordt!
Massive Attack heeft de tour geannuleerd wegens het herstelproces na ziekte van een van de bandleden, ben benieuwd wat ze daar op deze termijn nog qua vervanging voor kunnen regelen.
Gelukje voor BKS dat ze Massive Attack niet voor nog een jaar geboekt hadden. Wel zuur deze annulering, keek er naar uit om ze eindelijk eens live te zien