Pinkpop 2027

Ik begreep dat Axl zich verrassend herpakt had in de Ziggo.

Dus ik ga voor:
Guns n Roses
Nothing but thieves
Linkin Park

Verder zou ik het voor mijzelf heerlijk vinden als bijvoorbeeld volbeat, dropkick murphys en the offspring weer eens passeren. U bent natuurlijk allen welkom in de pit.
 
Van sommige suggesties word ik toch echt niet warm, helaas. De verdeling nu vond ik goed met een nieuwe headliner, een gevestigde waarde en een rockheadliner. Al mag van mij die 3e spot ook pop zijn bijvoorbeeld, zolang we ook iets nieuws en iets gekends hebben. Pearl Jam, Dua Lipa, Bring Me The Horizon bijvoorbeeld. Doe maar duur 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: luluasas en AngieH
Van sommige suggesties word ik toch echt niet warm, helaas. De verdeling nu vond ik goed met een nieuwe headliner, een gevestigde waarde en een rockheadliner. Al mag van mij die 3e spot ook pop zijn bijvoorbeeld, zolang we ook iets nieuws en iets gekends hebben. Pearl Jam, Dua Lipa, Bring Me The Horizon bijvoorbeeld. Doe maar duur 🤣
Denk dat niemand mag klagen met dat lijstje!
 

Users who are viewing this thread