Pinkpop 2026

Veel hits al in eerste half uur.

Stoor me minder aan stem. En gaaf om volledig pinkpop terrein te zien. Zonde dat ze geen dronecamera gebruiken net als bij lowlands

Dave is live nooit een geweldige zanger geweest. Maar dit is gewoon tof om live mee te maken.
Moet zeggen dat op The Cure minder sleet leek te zitten. Maar ach, genieten man!

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Kan me ook voorstellen dat het live anders overkomt dan op stream hoor. En wat Bob105 ook aangeeft, het is al bijgetrokken. Al zijn dat ook niet de schreeuw nummers.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Het was 1 GROOT FEEST! DE verassing van dit weekend!! En ja de tent was voor zeker drie kwart gevuld!

Fat dog was echt WAANZINNIG. hele tent vanaf moment 1 ondersteboven.
Super!!

Ik was vorige jaar op werchter door m'n vriendin meegesleurd daarheen (clash met Underworld...)
Maar 0 spijt van. Feest van het weekend!! De Pinkpop tent zal ook tot het kookpunt zijn gegaan waarschijnlijk

Geniet van de laatste klanken over de wei en fijne nacht nog Pinkpoppers!

• On fire
Waarderingen: SanderFMC
Elk refrein wordt met een schreeuw aangekondigd en uitgeschreeuwd. Daardoor klinkt elk nummer hetzelfde. Dat is echt jammer want de coupletten zijn prima.
Ik kan helaas nog steeds niet kijken, maar dat klinkt niet alsof je heel bekend met het concept Foo Fighters. Afgaande op wat er nu op setlist.fm staat, zijn de nummers op hun albums ook redelijk zo opgebouwd. Kan me ook niet helemaal voorstellen dat dat nou op elkaar lijkt. Daarvoor zijn die nummers echt wel te verschillend, zelfs voor een leek.

Ik kan helaas nog steeds niet kijken, maar dat klinkt niet alsof je heel bekend met het concept Foo Fighters. Afgaande op wat er nu op setlist.fm staat, zijn de nummers op hun albums ook redelijk zo opgebouwd. Kan me ook niet helemaal voorstellen dat dat nou op elkaar lijkt. Daarvoor zijn die nummers echt wel te verschillend, zelfs voor een leek.
Op plaat is dit een stuk minder dan live en ik vind dat jammer. Is geen kwalitatief oordeel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Yungblud en de Foo Fighters achter elkaar. Dat geschreeuw en gemotherfuck begint me al aardig te vervelen. Jammer want op de plaat kon ik de Foos altijd wel goed hebben.

Poeh, ik vind 't toch wat rommelig soms. Zeker bij m'n favoriet 'This is a call' nu. Voor de rest gewoon een prima rockshow. Fijn dat de fans ze eindelijk weer op Pinkpop kunnen zien.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en noid
ik weet dat t belachelijk is , maar t heeft ook te maken met t uiterlijk van de zangeres.
ik vond dat "schattige "uiterlijk heel leuk, en dat stoere uiterlijk staat me tegen.
ik weet dat t een belachelijk argument is,maar ik kan er ook niets aan doen:confused:
Wie maakt vreemde opmerkingen over vrouwen en rapporteert een andere vrouw?

Users who are viewing this thread