Pinkpop 2026

Niet goed nee? Maakte een goede plaat vorig jaar en kijk op zich wel uit naar die show op RW.
Ik denk dat het meer een persoonlijke kwestie van mijn kant is hoor, normaal kan ik naar veel luisteren maar hier kwam ik moeilijk doorheen. Maar zo te waren er genoeg die het wel leuk vinden.

Ik denk dat het meer een persoonlijke kwestie van mijn kant is hoor, normaal kan ik naar veel luisteren maar hier kwam ik moeilijk doorheen. Maar zo te waren er genoeg die het wel leuk vinden.
Ah ok, ja schrok wat omdat het op Primavera ook wel goed viel zo te horen. Op RW als voorlaatste in de Barn, hoge spot die ze wel moet waarmaken.

Keek ook uit naar Jade op Werchter, maar nu niet zo. Heb me iets teveel laten leiden door de Tiny Desk concert op Youtube. Live on stage is het toch een iets andere inslag. Niet slecht hoor, zeker niet. Wel een leuk mens volgens mij. 'We're sweatin' our fookin' tits off'

er zijn gewoon een heleboel acts die in de tent geweldig (zouden)zijn, maar op 1 van de grote podia een beetje (zouden)doodslaan: jade, white lies, tom morello,

Users who are viewing this thread